Specjalista ds. Sprzedaży B2B – Account Manager

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na dane stanowisko. Jeżeli jesteś zainteresowany pracą u nas możesz złożyć aplikację, odezwiemy się w odpowiednim czasie.

Dołącz do jednej z największych agencji marketingu internetowego w Polsce!

Od 15 lat prężnie działamy w branży SEO i PPC zapewniając właścicielom stron internetowych skuteczną i efektywną promocję w Internecie. Zatrudniamy ponad 100 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Od 2014 roku jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Bauer Media Group.

Jeśli chcesz pracować w zgranym zespole, w otoczeniu przyjaźnie nastawionych do siebie ludzi zawsze chętnych do pomocy, w atmosferze fantastycznej relacji, która często przenosi się poza godziny pracy – dobrze trafiłeś/-aś! Stawiamy na komunikację, pracę w luźnej atmosferze (nie obowiązuje u nas żaden dress-code) i integrację.
Szanujemy czas naszych Pracowników i dbamy o work-life balance zarówno w pracy stacjonarnej jak i na home office.
U nas nie pracujesz po godzinach ani w weekendy 😊
Mimo obecnie trwającej pracy zdalnej oraz licznego zespołu dbamy o budowanie zaangażowania i ducha „team work”.

Formularz aplikacyjny

  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, pdf, doc, docx, odt.
  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, odt, rtf, pdf, doc, docx.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie dla studentów (do wyboru),
  • Elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.30, zakończenie pracy miedzy 15.30 a 17.30,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym, stacjonarnym lub zdalnym,
  • Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery i możliwość awansu,
  • Doskonałą lokalizację biura w centrum Wrocławia, a w nim w pełni wyposażoną kuchnię, pyszną świeżo paloną kawę oraz przeróżne herbaty,
  • Owocowe wtorki,
  • Integrację sportową – futsal, squash, badminton, udział w firmowych zawodach biegowych,
  • Kwartalne imprezy oraz coroczne weekendowe wyjazdy integracyjne (do tego wrócimy po pandemii),
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karty Multisport, kafeteryjny system benefitów MyBenefit, pracownicze grupowe ubezpieczenie na życie Generali; pakiety medyczne Medicover

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • Analiza informacji otrzymanych w briefie,
  • Ustalanie potrzeb klientów,
  • Przygotowywanie ofert,
  • Negocjowanie warunków umów,
  • Sporządzanie umów,
  • Prowadzenie sprzedaży wyłącznie w oparciu o leady (bez cold callingu i telemarketingu)

Prześlij nam swoje CV, jeśli:

  • Cechuje Cię otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • Posiadasz umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacji,
  • Samodzielność i silna motywacja do pracy to również Twoje silne cechy,
  • Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem pracy, a działania prowadzisz systematycznie,
  • Język angielski znasz min. na poziomie dobrym,
  • Pakiet MS Office nie jest Ci obcy,
  • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży i wyższe wykształcenie będą dodatkowym atutem.

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.artefakt.pl/o-nas
oraz w naszych kanałach społecznościowych

* Obecnie pracujemy zdalnie i proces rekrutacyjny zostanie przeprowadzony również w takiej formie. Home Office zmieni się w pracę stacjonarną lub hybrydową (w siedzibie firmy), gdy tylko sytuacja epidemiologiczna zacznie się poprawiać i zaczniemy wracać do biura.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.