Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych

Dołącz do jednej z największych agencji marketingu internetowego w Polsce!

Od 15 lat prężnie działamy w branży SEO i PPC zapewniając właścicielom stron internetowych skuteczną i efektywną promocję w Internecie. Zatrudniamy ponad 100 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Od 2014 roku jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Bauer Media Group.

Jeśli chcesz pracować w zgranym zespole, w otoczeniu przyjaźnie nastawionych do siebie ludzi zawsze chętnych do pomocy, w atmosferze fantastycznej relacji, która często przenosi się poza godziny pracy – dobrze trafiłeś/-aś! Stawiamy na komunikację, pracę w luźnej atmosferze (nie obowiązuje u nas żaden dress-code) i integrację.
Szanujemy czas naszych Pracowników i dbamy o work-life balance zarówno w pracy stacjonarnej jak i na home office.
U nas nie pracujesz po godzinach ani w weekendy 😊
Mimo obecnie trwającej pracy zdalnej oraz licznego zespołu dbamy o budowanie zaangażowania i ducha „team work”.

Formularz aplikacyjny

  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, pdf, doc, docx, odt.
  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, odt, rtf, pdf, doc, docx.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Co oferujemy?

  • umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie dla studentów (do wyboru),
  • elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.30, zakończenie pracy miedzy 15.30 a 17.30,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym, stacjonarnym lub zdalnym,
  • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery i możliwość awansu,
  • doskonałą lokalizację biura w centrum Wrocławia, a w nim w pełni wyposażoną kuchnię, pyszną świeżo paloną kawę oraz przeróżne herbaty,
  • owocowe wtorki,
  • integrację sportową – futsal, squash, badminton, udział w firmowych zawodach biegowych,
  • kwartalne imprezy oraz coroczne weekendowe wyjazdy integracyjne (do tego wrócimy po pandemii),
  • atrakcyjny pakiet benefitów: karty Multisport, kafeteryjny system benefitów MyBenefit, pracownicze grupowe ubezpieczenie na życie Generali; pakiety medyczne Medicover

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • kontakt z klientami w zakresie rozliczeń za usługi, zapisów w umowie, płatności, windykacji,
  • kontakt z pracownikami w tematach związanych z obsługiwanymi przez nich klientami (umowy, faktury, płatności od klientów)
  • rozliczanie płatności od klientów,
  • obsługa programu SAP PRD w zakresie rejestru zleceń sprzedażowych, zakładania odbiorców, wystawiania dokumentów księgowych, windykacji,
  • rejestracja umów handlowych w wewnętrznych systemach
  • wystawianie dokumentów księgowych: faktur, faktur korygujących, not korygujących, not obciążeniowych, not odsetkowych,
  • przygotowywanie comiesięcznych raportów z rozliczeniem za usługę pozycjonowania dla klientów oraz wysyłka raportów do klientów,
  • rejestracja umów, zamówień handlowych, innych dokumentów handlowych w systemach wewnętrznych,
  • przygotowywanie aneksów, wypowiedzeń, porozumień, cesji do umów handlowych
  • współpraca z kancelarią prawną w zakresie windykacji należności: przygotowywanie dokumentacji do kancelarii prawnej, do sądu, do komornika,
  • prowadzenie rejestru dłużników kierowanych do zewnętrznej windykacji, aktualizacja sytuacji dłużników w systemie windykacyjnym.

Prześlij nam swoje CV, jeśli:

  • Znasz program SAP w zakresie zakładania zleceń sprzedażowych, zakładania odbiorców, wystawiania faktur, korekt, proform, analizy sald księgowych kontrahentów
  • MS Office nie jest Ci obcy (pracujemy wykorzystując Word, Exel, pocztę Outlook, komunikator Teams)
  • Posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu fakturowania
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze administracyjnej i księgowej klientów
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i samodzielną, otwartą i komunikatywną
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować swoją pracę

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.artefakt.pl/o-nas
oraz w naszych kanałach społecznościowych

* Obecnie pracujemy zdalnie i proces rekrutacyjny zostanie przeprowadzony również w takiej formie. Home Office zmieni się w pracę stacjonarną lub hybrydową (w siedzibie firmy), gdy tylko sytuacja epidemiologiczna zacznie się poprawiać i zaczniemy wracać do biura.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.