Junior Sales Support Specialist

Dołącz do jednej z największych agencji marketingu internetowego w Polsce!

Od 15 lat prężnie działamy w branży SEO i PPC zapewniając właścicielom stron internetowych skuteczną i efektywną promocję w Internecie. Zatrudniamy ponad 100 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Od 2014 roku jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Bauer Media Group.

Jeśli chcesz pracować w zgranym zespole, w otoczeniu przyjaźnie nastawionych do siebie ludzi zawsze chętnych do pomocy, w atmosferze fantastycznej relacji, która często przenosi się poza godziny pracy – dobrze trafiłeś/-aś!Stawiamy na komunikację, pracę w luźnej atmosferze (nie obowiązuje u nas żaden dress-code) i integrację.
Szanujemy czas naszych Pracowników i dbamy o work-life balance zarówno w pracy stacjonarnej jak i na home office.
U nas nie pracujesz po godzinach ani w weekendy 😊
Mimo obecnie trwającej pracy zdalnej oraz licznego zespołu dbamy o budowanie zaangażowania i ducha „team work”.

Formularz aplikacyjny

  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, pdf, doc, docx, odt.
  • Akceptowalne rodzaje plików: rtf, odf, odt, rtf, pdf, doc, docx.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Co oferujemy?

  • umowę o pracę na pełen etat (podstawa+system premiowy);
  • elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.30, zakończenie pracy między 15.30 a 17.30;
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym lub stacjonarnym;
  • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery i możliwość awansu;
  • doskonałą lokalizację biura w centrum Wrocławia, a w nim w pełni wyposażoną kuchnię, pyszną świeżo paloną kawę oraz przeróżne herbaty;
  • owocowe wtorki;
  • integrację sportową – futsal, squash, badminton, udział w firmowych zawodach biegowych;
  • kwartalne imprezy oraz coroczne weekendowe wyjazdy integracyjne (do tego wrócimy po pandemii);
  • atrakcyjny pakiet benefitów: karty Multisport, kafeteryjny system benefitów MyBenefit, pracownicze grupowe ubezpieczenie na życie Generali; pakiety medyczne Medicover;

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • przeprowadzanie wstępnych wywiadów z klientami – zbieranie informacji na temat potrzeb i wyzwań, z którymi się mierzą każdego dnia;

  • działania prospektingowe, w tym również komunikacja na Linkedinie;

  • analiza i zebranie niezbędnych wymagań oraz oczekiwań klienta;

  • kwalifikacja leadów – wstępna ocena według wewnętrznych standardów;

  • prezentowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat naszych usług, rozwiązań oraz efektywności;

  • umawianie spotkań z Działem Handlowym;

  • ścisła współpraca z Działem Handlowym przy przygotowywaniu propozycji i ofert.

Prześlij nam swoje CV, jeśli:

  • masz doświadczenie w rozmowach (niekoniecznie handlowych) w segmencie klientów biznesowych – doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym plusem;

  • jesteś osobą skrupulatną i terminową, potrafisz dobrze organizować swoją pracę – w tym wszystkim znajdując czas na small talk przy kawie;

  • lubisz ludzi, a ludzie lubią Ciebie – lubisz i potrafisz z nimi rozmawiać, potrafisz słuchać i skutecznie dobierać rozwiązania do potrzeb;

  • potrafisz i lubisz prezentować efekty swojej pracy;

  • interesujesz się nowymi technologiami, marketingiem, sprzedażą lub potrafisz szybko się uczyć;

  • jesteś otwarty na komunikację w języku angielskim.

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.artefakt.pl/o-nas
oraz w naszych kanałach społecznościowych

* Obecnie nadal pracujemy zdalnie i proces rekrutacyjny zostanie przeprowadzony również w takiej formie.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.