Pozycjonowanie wizerunkowe – SERM

Anonimowość w internecie pozwala na publikację dowolnych informacji bez względu na to, czy są one prawdziwe. Reputacja firmy zależy od opinii, do których dotrą klienci. SERM, czyli pozycjonowanie wizerunkowe pomaga zachować kontrolę nad wynikami wyszukiwania, pojawiającymi się na zapytania brandowe. SEO wizerunkowe to skuteczna metoda na budowanie pozytywnego wizerunku marki i przedsiębiorstwa w internecie. 

 

SERM skierowane jest do:

  • Przedsiębiorstw zmagających się ze złym wizerunkiem w internecie,
  • Firm dbających o dobrą reputację,
  • Marek, które internauci niesprawiedliwie zdewaluowali w postaci negatywnych komentarzy,
  • Osób związanych z działalnością publiczną, polityków, aktorów, artystów scenicznych.

 

SEO wizerunkowe zapobiega wyświetlaniu w TOP 10 negatywnych opinii i komentarzy o firmie, jej kulturze organizacyjnej, warunkach pracy, jakości sprzedawanych produktów oraz świadczonych usług. Celem kampanii jest wypromowanie w wyszukiwarce informacji, które korzystnie będą przedstawiały markę przedsiębiorstwa, kreując jej wizerunek i budując wiarygodność. 

W ramach pozycjonowania wizerunkowego podejmujemy następujące działania:

  • Usuwanie negatywnych opinii w internecie,
  • Tworzenie i publikowanie pozytywnych artykułów promujących markę firmy,
  • Pozycjonowanie wartościowych materiałów budujących dobrą reputację przedsiębiorstwa,
  • Prowadzenie kampanii AdWords kreujących wizerunek firmy w internecie,
  • Marketing szeptany na formach internetowych. 

 

Inwestycja w kampanię SERM przyniesie długookresowe korzyści. Usuwanie negatywnych opinii z wyników wyszukiwania poprzez tworzenie nowej treści dotyczącej firmy, marki lub osoby i jej pozycjonowanie przyczyni się do wzrostu zainteresowania produktami oraz usługami, wzmocnienia PR firmy, powiększenia liczby materiałów i odnośników prowadzących do serwisu, pozyskania licznego grona lojalnych klientów, którzy z czasem samodzielnie będą bronili reputacji przedsiębiorstwa.

Program partnerski