Unikalne treści
Pozycjonowanie sklepu shopGold umożliwia także szybkie i łatwe dodawanie oraz edytowanie wszelkiego rodzaju treści, jakie chcesz umieścić na swojej stronie. Z punktu widzenia SEO niezwykle ważne jest, aby teksty były w pełni unikalne, czyli niezawierające duplikatów skopiowanych nie tylko z konkurencyjnych witryn, ale także znajdujących się na innych podstronach Twojego sklepu. Istotne jest więc, aby każda z kluczowych podczas pozycjonowania podstron zawierała swój własny, niepowtarzalny opis pisany zgodnie z wytycznymi SEO.
Jak przygotować takie treści do sklepu shopGold? Po pierwsze pamiętaj, że posłuży on nie tylko robotom, ale przede wszystkim osobom go odwiedzającym. Postaw na użyteczność – spraw, aby klient szukający interesującego go produktu znalazł na podstronie wszelkie informacje, jakie mogą być dla niego ważne. Opis techniczny, jego przykładowe zastosowania, możliwe warianty, rozmiary, materiał, z którego powstał i wiele innych cech istotnych w zależności od danego artykułu. Wszystko to warto zawrzeć w treści, aby zapewnić atrakcyjny i wyczerpujący opis, który będzie po prostu użyteczny. Pamiętaj, że na każdej z podstron: zarówno produktowych, jak i kategorii, a przede wszystkim na stronie głównej powinien znaleźć się tekst zawierający słowa kluczowe.
Nie zapominaj również o tym, że treści są niezwykle ważne także dla robotów. Unikalność opisów, ale także odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi to jedne z wielu aspektów ocenianych podczas indeksowania, jakie mogą wpłynąć na pozycjonowanie Twojego sklepu shopGold. Zadbaj więc o to, aby treści zawierały słowa kluczowe adekwatne dla danej podstrony – zwróć również uwagę na ich odpowiednie nasycenie. Pamiętaj jednak, że zbyt duże nagromadzenie fraz może być potraktowane przez roboty jako spam, dlatego należy zachować umiar.