Błażej Miernikiewicz - Artefakt

Błażej Miernikiewicz

Błażej Miernikiewicz

Błażej Miernikiewicz jest związany z Artefakt od 2007 roku.

Ukończył studia na kierunku marketing i zarządzanie na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny).

Pełnił funkcję dyrektora marketingu w największych dolnośląskich spółkach branży IT: JTT Computer SA (1999 – 2004) oraz Incom S.A. (2004 – 2007), gdzie był odpowiedzialny za całość działań marketingowych, w tym m.in. za promocję marki ADAX (jednej z najpopularniejszych marek komputerów w Polsce) i wprowadzenie na rynek marki Incore (materiały eksploatacyjne do drukarek). Zarządzał kampaniami marketingowymi kierowanymi do resellerów IT takich marek jak: AMD, Microsoft, Samsung, LG, Hyundai. Był pomysłodawcą i organizatorem Incom Forum – największej konferencji dla resellerów IT w Polsce.

Nałogowy pożeracz książek. Interesuje się historią, antropologią, kosmologią. Lubi taniec i śpiew.