Nowy podział linków w SEO

Google ogłosiło nowe atrybuty do oznaczania linków – prócz znanego nam dobrze NOFOLLOW, pojawiły się SPONSORED oraz UGC (User Generated Content). Dlaczego Google zdecydowało się na takie zmiany i jak wpłyną na pozycjonowanie? Co z już istniejącymi profilami linków? W jakich sytuacjach trzeba będzie te nowe atrybuty wykorzystywać i co to znaczy dla starego, dobrego NOFOLLOW? Na te i wiele innych pytań odpowiemy na najbliższym webinarze. Będzie oczywiście możliwość zadawania pytań.

Starszy Specjalista SEO w agencji Artefakt. Wypozycjonował wiele serwisów naszych klientów. Lubi dzielić się wiedzą – prowadzi szkolenia zarówno dla współpracowników, jak i klientów agencji.

Mateusz Łabiński

Prowadzący
Mateusz Łabiński

Webinar: Nowy podział linków – nofollow, sponsored, ugc
22.10.2019 godzina 11:00