Poznaj tajniki pozycjonowania stron!

W Artefakt od 12 lat prowadzimy szkolenia z tematyki pozycjonowania stron dla naszych Klientów i współpracowników. Teraz chcemy podzielić się naszą ekspercką wiedzą z Tobą! Na naszym szkoleniu dowiesz się jak stworzyć stronę internetową, jak nią zarządzać i jak zdobywać wysokie pozycje w Google.

Kto skorzysta ze szkolenia:

  • Właściciele firm, którzy rozważają inwestycję w SEO
  • Marketerzy, którzy mają za zadanie współpracować z agencją SEO
  • Webmasterzy i web developerzy, którzy chcą zdobyć wiedzę o SEO
  • Wszyscy, którzy chcą poznać zasady pozycjonowania
Szkolenie Warszawa

Nasze szkolenie w Warszawie

Profesjonalne szkolenie SEO

Mateusz Łabiński

Prowadzący
Mateusz Łabiński

Nasz trener ma na koncie wiele przeprowadzonych szkoleń – wszystkie pozytywnie oceniane przez uczestników. Dzieli się swoją specjalistyczną wiedzą w atrakcyjny i przystępny sposób.

Karol Wilczyński

Prowadzący
Karol Wilczyński

Starszy Specjalista SEO w agencji Artefakt. Za kluczowy element współpracy uznaje dobrą komunikację na linii klient – specjalista SEO. Zawsze stara się budować dobre relacje, wychodząc naprzeciw oczekiwaniu partnerów.

Piotr Pokrzywa

Prowadzący
Piotr Pokrzywa

Z branżą marketingu internetowego związany od 2008 roku. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwala mu prowadzić kluczowe projekty SEO. Z czasem zaczął zgłębiać tajniki analityki internetowej, co w konsekwencji pozwoliło mu rozwiązywać problemy związane z analizą zachowania użytkowników lub elementami UX.

Koszt szkolenia

Dzień I + II
Poziom Podstawowy + Poziom Zaawansowany

LAST MINUTE 999 zł netto
Możliwy jest również zapis na dwa osobne dni

Dzień 1 – 599 zł netto

Dzień 2 – 599 zł netto

Co otrzymujesz w cenie?

Dwa dni szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów
Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy
Przerwy kawowe i lunch
Certyfikat ukończenia szkolenia

Każdy dzień szkolenia trwa ok. 7 godzin (nie licząc przerw).

Przewidujemy również część praktyczną szkolenia – zabierz ze sobą laptopa.

Pobierz regulamin szkolenia

Dzień I

Na tym szkoleniu:

  • poznasz podstawy SEO, analityki internetowej i copywritingu,
  • będziesz miał pełne podstawy aby uczestniczyć w drugiej części szkolenia – zaawansowane SEO.

Agenda

  • wybór domeny – jak sprawdzić domenę historyczną oraz jaką nazwę wybrać dla domeny nowej,
  • wybór hostingu,
  • wybór CMS – jaki CMS wybrać dla e-commerce, a jaki dla bloga albo wizytówki firmy.
  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania,
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site.
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości i narażają Cię na straty.
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?
  • trzy filary które budują widoczność twojej strony internetowej.
  • planowanie struktury serwisu
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania,
    • planowanie treści,
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań on-line (Google Ads, Social Media),
    • synergia SEO I działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio).
  • pozycjonowanie lokalne
    • kiedy pozycjonowanie lokalne jest skuteczne?
    • jak pozycjonować się lokalnie na jedną lokalizację?
    • jak pozycjonować się lokalnie na wiele lokalizacji?
  • ogólne zasady tworzenia treści na strony internetowe,
  • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji),
  • optymalizacja grafiki,
  • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki,
  • narzędzia niezbędne przy pracy nad treścią.
  • czym jest analityka internetowa i jakie daje możliwości?
  • omówienie procesu w kontekście analityki internetowej.
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics?
  • założenie i integracja Google Analytics,
  • przegląd interfejsu użytkownika (konto, usługi ,widoki),
  • podstawowa konfiguracja Google Analytics,
  • nadawanie uprawnień i poziomy dostępów.
  • podstawowe informacje o wymiarach i danych,
  • podstawowe pojęcia (użytkownik, odsłona, sesja, współczynnik odrzuceń, śr. czas trwania sesji itp.),
  • źródła ruchu.
  • czym jest konwersja?
  • liczba i współczynnik konwersji,
  • czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
  • definiowanie celu.
  • raporty Czas rzeczywisty,
  • raporty Odbiorcy,
  • raporty Pozyskiwanie,
  • raporty Zachowanie,
  • raporty Konwersji.

Dzień II

Na tym szkoleniu:

  • poznasz tajniki SEO i algorytmu Google,
  • poszerzysz podstawową wiedzę o SEO o bardziej złożone zagadnienia m.in.: link building i dane uporządkowane,
  • poznasz bardziej złożone zagadnienia dotyczące analityki internetowej.

Warsztaty praktyczne: samodzielny Keyword Research i optymalizacja z wykorzystaniem SENUTO.

Agenda

  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny,
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję,
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages,
    • optymalizacja sekcji head strony,
    • optymalizacja adresów URL,
    • linkowanie wewnętrzne,
    • indeksacja stron.
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • proces indeksowania:
    • jak dokładnie przebiega?
    • jak nim zarządzać?
    • co należy indeksować, a co nie?
  • dane strukturalne – co dają i czy warto z nich korzystać,
  • JavaScript SEO.
  • wykorzystanie filtrów w widokach danych,
  • wykluczenie domen odsyłających,
  • konfiguracja śledzenia wyszukiwarki wew.
  • tworzenie segmentów,
  • grupowanie treści,
  • definicje list odbiorców.
  • wprowadzenie do zdarzeń w Google Analytics,
  • sposoby implementacji zdarzeń,
  • zakładanie celów na podstawie zdarzeń.
  • atrybucja konwersji,
  • konwersje wspomagane,
  • e-commerce.

Dlaczego warto?

szkolenie seo

Zdobędziesz aktualną wiedzę od specjalistów, którzy na co dzień pracują przy pozycjonowaniu stron.

Warsztaty SEO

Wykorzystasz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych, aby móc ją później zastosować w pozycjonowaniu Twojej strony.

Uczestnicy szkolenia

Będziesz mógł wziąć udział w dyskusji na temat metod pozycjonowania i zadać pytania, które Cię nurtują.

Narzędzia SEO

Na szkoleniu zaawansowanym poznasz narzędzia SEO, dzięki którym przeanalizujesz swoją stronę.

Opinie uczestników poprzednich edycji

Podobała mi się interakcja z prowadzącymi i omawianie tematu na konkretnych przykładach.

Dużo wiadomości i przydatnych informacji w krótkim czasie, przystępna cena szkolenia.

Świetne szkolenie. Podobała mi się energia prowadzących i ich gotowość do odpowiadania na pytania.

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona