Poznaj tajniki pozycjonowania stron!

W Artefakt od 12 lat prowadzimy szkolenia z tematyki pozycjonowania stron dla naszych Klientów i współpracowników. Teraz chcemy podzielić się naszą ekspercką wiedzą z Tobą!

Kto skorzysta ze szkolenia:

  • Właściciele firm, którzy rozważają inwestycję w SEO
  • Marketerzy, którzy mają za zadanie współpracować z agencją SEO
  • Osoby, które chcą poszerzyć swoje kompetencje
  • Wszyscy, którzy chcą poznać podstawy pozycjonowania

Nasze szkolenie we Wrocławiu

Profesjonalne szkolenie SEO

Daniel Połeć

Prowadzący
Daniel Połeć

Nasz trener ma na koncie dziesiątki przeprowadzonych szkoleń – wszystkie pozytywnie oceniane przez uczestników. Dzieli się swoją specjalistyczną wiedzą w atrakcyjny i przystępny sposób.

Koszt szkolenia

Early Birds
do 30.09.2018

299 zł / osobę
netto

Standard
od 01.10.2018
do dnia szkolenia

399 zł / osobę
netto

Co otrzymujesz w cenie?

  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera
  • Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy
  • Przerwy kawowe
  • Obiad
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Szkolenie trwa ok. 8 godzin.
Regulamin szkolenia

Agenda

  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości. I narażają Cię na straty
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?
  • przenieś swój biznes do sieci, czyli na co zwrócić uwagę przy budowie strony
    • serwer
    • nazwa domeny
    • planowanie struktury serwisu
    • oferta
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania
    • planowanie treści
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań on-line (Google Ads, Social Media)
    • synergia SEO I działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio)
  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages
    • optymalizacja sekcji head strony
    • optymalizacja adresów URL
    • linkowanie wewnętrzne
    • indeksacja stron
  • content is the king, więc bez pisania się nie obejdzie
    • ogólne zasady tworzenia treści na strony internetowe
    • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji)
    • optymalizacja grafiki
    • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • ryzyko przeoptymalizowania domeny
  • „co nagle to po diable” zwłaszcza w linkbuildingu
  • sprzątanie po atakach hakerskich
  • pozycjonowanie stron ze słabą historią: opłaca się, czy nie?

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona