Poznaj tajniki pozycjonowania stron!

W Artefakt od 12 lat prowadzimy szkolenia z tematyki pozycjonowania stron dla naszych Klientów i współpracowników. Teraz chcemy podzielić się naszą ekspercką wiedzą z Tobą! Na naszym szkoleniu dowiesz się jak stworzyć stronę internetową, jak nią zarządzać i jak zdobywać wysokie pozycje w Google.

Kto skorzysta ze szkolenia:

  • Właściciele firm, którzy rozważają inwestycję w SEO
  • Marketerzy, którzy mają za zadanie współpracować z agencją SEO
  • Webmasterzy i web developerzy, którzy chcą zdobyć wiedzę o SEO
  • Wszyscy, którzy chcą poznać zasady pozycjonowania
Szkolenie Warszawa

Nasze szkolenie w Warszawie

Profesjonalne szkolenie SEO

Karol Wilczyński

Prowadzący
Karol Wilczyński

Nasz trener ma na koncie wiele przeprowadzonych szkoleń – wszystkie pozytywnie oceniane przez uczestników. Dzieli się swoją specjalistyczną wiedzą w atrakcyjny i przystępny sposób.

Oskar Chęciak

Prowadzący
Oskar Chęciak

Starszy Specjalista SEO w agencji Artefakt. Od zawsze interesuje się tematyką związaną z internetem i marketingiem. Z zamiłowania tworzy strony internetowe i programuje. To wszystko sprawia, że ma ogromną wiedzę na temat SEO i analityki internetowej. Dodatkowo do każdego problemu podchodzi analitycznie i z pełnym zaangażowaniem.

Piotr Pokrzywa

Prowadzący
Piotr Pokrzywa

Z branżą marketingu internetowego związany od 2008 roku. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwala mu prowadzić kluczowe projekty SEO. Z czasem zaczął zgłębiać tajniki analityki internetowej, co w konsekwencji pozwoliło mu rozwiązywać problemy związane z analizą zachowania użytkowników lub elementami UX.

Koszt szkolenia

Dzień I + II
Teoria i Praktyka

przy zapisie do 10.03.: 999 zł netto
przy zapisie od 10.03.: 1199 zł netto

Co otrzymujesz w cenie?

Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów
Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy
Przerwy kawowe i lunch
Certyfikat ukończenia szkolenia

Każdy dzień szkolenia trwa ok. 7 godzin (nie licząc przerw).

Przewidujemy również część praktyczną szkolenia – zabierz ze sobą laptopa.

Pobierz regulamin szkolenia

Dzień I

Na tym szkoleniu:

Poznasz podstawy SEO, analityki internetowej i copywritingu,

Warsztaty praktyczne: samodzielna optymalizacja treści i narzędzia do optymalizacji treść SURFER SEO

Agenda

  • wybór domeny – jak sprawdzić domenę historyczną oraz jaką nazwę wybrać dla domeny nowej
  • wybór hostingu,
  • wybór CMS – jaki CMS wybrać dla e-commerce, a jaki dla bloga albo wizytówki firmy.
  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości. I narażają Cię na straty
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?

Trzy filary które budują widoczność twojej strony internetowej.

  • przenieś swój biznes do sieci, czyli na co zwrócić uwagę przy budowie strony
    • serwer
    • nazwa domeny
    • planowanie struktury serwisu
    • oferta
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania
    • planowanie treści
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań on-line (Google Ads, Social Media)
    • synergia SEO I działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio)
  • proces indeksowania
    • jak dokładnie przebiega?
    • jak nim zarządzać?
    • co należy indeksować, a co nie?
  • podstawowe narzędzie do optymalizacji strony
  • Search Analytics for Sheets
  • ogólne zasady tworzenia treści na strony internetowe
  • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji)
  • optymalizacja grafiki
  • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki

Dzień II

Na tym szkoleniu:

Poszerzysz podstawową wiedzę o SEO o bardziej złożone zagadnienia takie jak link building

Poznasz bardziej złożone zagadnienia dotyczące analityki internetowej

Warsztaty praktyczne: samodzielny Keyword Research i optymalizacja z wykorzystaniem SENUTO

Agenda

  • wprowadzenie do analityki internetowej,
  • rozpoczęcie pracy z Google Analytics,
  • poprawna interpretacja danych,
  • konwersja i współczynnik konwersji,
  • najważniejsze raporty w Google Analytics.
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages
    • optymalizacja sekcji head strony
    • optymalizacja adresów URL
    • linkowanie wewnętrzne
    • indeksacja stron
  • PageSpeed
  • dane strukturalne – co dają i czy warto z nich korzystać

Dlaczego warto?

szkolenie seo

Zdobędziesz aktualną wiedzę od specjalistów, którzy na co dzień pracują przy pozycjonowaniu stron.

Warsztaty SEO

Wykorzystasz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych, aby móc ją później zastosować w pozycjonowaniu Twojej strony.

Uczestnicy szkolenia

Będziesz mógł wziąć udział w dyskusji na temat metod pozycjonowania i zadać pytania, które Cię nurtują.

Narzędzia SEO

Na szkoleniu zaawansowanym poznasz narzędzia SEO, dzięki którym przeanalizujesz swoją stronę.

Opinie uczestników poprzednich edycji

Podobała mi się interakcja z prowadzącymi i omawianie tematu na konkretnych przykładach.

Dużo wiadomości i przydatnych informacji w krótkim czasie, przystępna cena szkolenia.

Świetne szkolenie. Podobała mi się energia prowadzących i ich gotowość do odpowiadania na pytania.

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona