Wzrosty

Magazyn Internet Maker zaliczył nas do najlepszych polskich firm SEO

statystyki

Bardzo wysokie oceny klientów w badaniach Millward Brown

diament Forbesa

Magazyn Forbes docenił nasz dynamiczny wzrost przyznając Diament Forbesa

Działamy od 2005 roku. Zatrudniamy 74 specjalistów. Obsługujemy ponad 1000 firm. Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Partnera Google, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych docenili redaktorzy Magazynu Internet, uznając Artefakt za jedną z najlepszych polskich firm SEO.

„Po raz kolejny agencja notuje świetne wyniki badań; jest numerem trzy pod względem client service; na wymiarach szczegółowych zwraca uwagę świetna ocena value for money i długofalowych rozwiązań.”

Raport specjalny – Agencje interaktywne
Media & Marketing Polska 2019
Kantar Millward Brown

„Potwierdzam, że ze zleconych prac Artefakt Sp. z o.o. wywiązywał się należycie, terminowo, zgodnie
z obowiązującymi przepisami i normami oraz dostarczonymi przez Zamawiającego wytycznymi.”

Monika Dyląg-Sajór
Dyrektor Departamentu Komunikacji Zewnętrznej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

„Polecamy firmę Artefakt Sp. z o.o. jako sprawdzonego oraz profesjonalnego partnera do współpracy przy długoterminowych projektach.”

Piotr Lubowski
Dyrektor Departamentu Marketingu
GETIN Leasing SA

7 najważniejszych pytań, które warto zadać firmie SEOTAKNIE
1Czy agencja stosuje systemy wymiany linków (SWL) lub inne zabronione metody? 
2Czy agencja oferuje wyłącznie wyszukiwane frazy? 
3Czy proponuje krótki okres wypowiedzenia? 
4Czy zapewnia indywidualnego opiekuna – specjalistę SEO? 
5Czy klient otrzymuje wgląd w codzienne statystyki pozycji? 
6Czy agencja prowadzi kampanie AdWords, bannerowe, YouTube, Facebook? 
7Czy w agencji są zatrudnieni analitycy webowi i copywriterzy? 

Pozycjonowanie to działania mające na celu osiągnięcia przez stronę www wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google dla założonych fraz kluczowych. Dla naszych klientów oferujemy m.in. pozycjonowanie w Niemczech, w wyszukiwarce Google.de.

W ramach tej usługi zaczynami od doboru fraz, na które będziemy pozycjonować stronę. Nakłady na pozycjonowanie w niemieckim Google różnią się w zależności od branży i dla każdego zainteresowanego tworzymy osobny cennik.

Następnie przystępujemy do optymalizacji witryny do potrzeb niemieckiej wyszukiwarki. W wyniku dogłębnej analizy strony pod kątem dopasowania do wymagań wyszukiwarki Google.de, powstaje dokument opisujący zalecane zmiany.

W ramach pozycjonowania oczywiście budujemy odpowiedni profil linków zwrotnych z niemieckich stron. Stosujemy wyłącznie bezpieczne i legalne metody, co minimalizuje ryzyko nałożenia kary przez Google.

Na bieżąco monitorujemy efekty naszej pracy, nasi klienci dostają dostęp do panelu klienta, gdzie na można kontrolować pozycje wybranych fraz kluczowych w niemieckiej wyszukiwarce.