POZYCJONOWANIE
LOKALNE
POZYCJONOWANIE
LOKALNE
– ZAUFAJ PROFESJONALISTOM
POSTAW NA:
Co zyskasz wybierając naszą ofertę
Audyt serwisu
Dokładna analiza technicznej strony serwisu, zostanie przeprowadzona przez doświadczonego specjalistę, zgodnie z aktualnymi wytycznymi najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych.
Dedykowany specjalista
Dedykowany opiekun zadba o sprawny kontakt między Tobą a zespołem doświadczonych ekspertów ds. pozycjonowania i content marketingu.
Opracowanie treści
Nasz zespół dostarczy treści zoptymalizowane pod SEO i jednocześnie wartościowe dla użytkowników. Wszystkie materiały będą odpowiednio nasycone pozycjonowanymi słowami kluczowymi.
Analiza i raporty
Regularne raporty z efektami naszej pracy pozwolą na bieżąco weryfikować skuteczność przyjętej strategii i dostosowywać obraną taktykę SEO do zmian w wymaganiach wyszukiwarek oraz samego serwisu.
Wdrożenie zmian
Nie zlecamy usług na zewnątrz. Wszystkie zmiany optymalizacyjne wykonają nasi doświadczeni webmasterzy.
Konsulting
Wsparcie merytoryczne naszych specjalistów na każdym etapie pozycjonowania serwisu internetowego.
7 najważniejszych pytań, które warto zadać agencji SEO | TAK | NIE | |
---|---|---|---|
1. | Czy agencja stosuje systemy wymiany linków (SWL) lub inne zabronione metody? | ||
2. | Czy agencja poleca wyłącznie wyszukiwane frazy? | ||
3. | Czy proponuje krótki okres wypowiedzenia? | ||
4. | Czy zapewnia indywidualnego opiekuna – specjalistę SEO? | ||
5. | Czy klient otrzymuje wgląd w codzienne statystyki pozycji? | ||
6. | Czy agencja prowadzi również kampanie Ads, bannerowe, YouTube, Facebook? | ||
7. | Czy w agencji są zatrudnieni analitycy webowi i copywriterzy? |
Działamy od 2005 roku. Zatrudniamy ponad 100 specjalistów. Obsługujemy ponad 1000 firm. Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Partnera Google, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych docenili redaktorzy Magazynu Internet Maker, uznając Artefakt za jedną z najlepszych polskich firm SEO.
ZAUFALI NAM
„Po raz kolejny agencja notuje świetne wyniki badań; jest numerem trzy pod względem client service; na wymiarach szczegółowych zwraca uwagę świetna ocena value for money i długofalowych rozwiązań.”
Raport specjalny – Agencje interaktywne
Media & Marketing Polska 2019
Kantar Millward Brown
„Potwierdzam, że ze zleconych prac Artefakt Sp. z o.o. wywiązywał się należycie, terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dostarczonymi przez Zamawiającego wytycznymi.”
Monika Dyląg-Sajór
Dyrektor Departamentu Komunikacji Zewnętrznej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
„Polecamy firmę Artefakt Sp. z o.o. jako sprawdzonego oraz profesjonalnego partnera do współpracy przy długoterminowych projektach.”
Piotr Lubowski
Dyrektor Departamentu Marketingu
GETIN Leasing SA
Local SEO
Pozycjonowanie lokalne w Internecie to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez serwis www wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej Google dla fraz kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy prowadzą biznes wyłącznie na terenie określonego miasta lub województwa. Do pozycjonowania lokalnego dobieramy frazy zawierające w sobie nazwę miasta lub regionu np. „fryzjer Opole”. Dzięki temu docieramy do osób, które szukają produktów lub usług w naszej lokalizacji, a jednocześnie optymalizujemy koszt usług SEO, ponieważ frazy lokalne są mniej konkurencyjne, a co za tym idzie tańsze do pozycjonowania.
Pozycjonowanie na Mapach Google
W ramach usługi pozycjonowania lokalnego podpowiadamy klientom, jak zbudować lub zoptymalizować stronę, aby mogła być widoczna w wyszukiwarce Google na wybrane frazy. Zajmujemy się również optymalizacją wizytówek firmowych na Mapach Google, ponieważ bardzo często pojawiają się one w wynikach wyszukiwania dla fraz lokalnych. Dzięki temu strona może pojawić się w wynikach organicznych dwukrotnie: w local pack i w standardowych wynikach wyszukiwania.
Współpraca z Artefakt
Na bieżąco monitorujemy efekty naszej pracy, nasi klienci dostają comiesięcznie raporty, gdzie na bieżąco mogą kontrolować wzrost widoczności strony w Google. SEO lokalne to szansa dla mniejszych firm, które nie są w stanie konkurować z dużymi, ogólnokrajowymi przedsiębiorstwami. Jest też skuteczniejsze, ponieważ dociera do osób z najbliższej okolicy firmy.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.