Google Partner
Wzrosty

Magazyn Internet Maker zaliczył nas do najlepszych polskich firm SEO

statystyki

Bardzo wysokie oceny klientów w badaniach Millward Brown

diament Forbesa

Magazyn Forbes docenił nasz dynamiczny wzrost przyznając Diament Forbesa

Działamy od 2005 roku. Zatrudniamy 71 specjalistów. Obsługujemy ponad 1000 firm. Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Partnera Google, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych docenili redaktorzy Magazynu Internet, uznając Artefakt za jedną z najlepszych polskich firm SEO.

„Poprawa wszystkich ocen w badaniu satysfakcji klientów wskazuje, że agencja ma za sobą bardzo dobry rok. Klienci uważają, że usługi agencji warte są pieniędzy, które im płacą.”

Raport specjalny – Agencje interaktywne.
Media & Marketing Polska 2015
Kantar Millward Brown

„Potwierdzam, że ze zleconych prac Artefakt Sp. z o.o. wywiązywał się należycie, terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dostarczonymi przez Zamawiającego wytycznymi.”

Monika Dyląg-Sajór
Dyrektor Departamentu Komunikacji Zewnętrznej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

„Polecamy firmę Artefakt Sp. z o.o. jako sprawdzonego oraz profesjonalnego partnera do współpracy przy długoterminowych projektach.”

Piotr Lubowski
Dyrektor Departamentu Marketingu
GETIN Leasing SA

7 najważniejszych pytań, które warto zadać agencji SEM:TAKNIE
1Czy agencja posiada status certyfikowanego Partnera Google? 
2Czy kampanie są obsługiwane przez certyfikowanych specjalistów AdWords? 
3Czy proponuje krótki okres wypowiedzenia? 
4Czy zapewnia indywidualnego opiekuna – specjalistę AdWords? 
5Czy klient otrzymuje wgląd na konto, na którym prowadzone są kampanie? 
6Czy agencja zapewnia inne usługi takie jak pozycjonowanie, Facebook Ads? 
7Czy w agencji są zatrudnieni analitycy webowi i copywriterzy? 

Kampanie AdWords = Google Ads

Kampanie AdWords, a właściwie Google Ads to forma płatnej reklamy w wyszukiwarce Google i w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Standardowo reklamy są rozliczane w modelu PPC, czyli płatności za kliknięcie. Prowadzenie kampanii AdWords wymaga wysokiej wiedzy specjalistycznej oraz systematycznego monitorowania wyników w celu wypracowania jak najwyższego zwrotu z inwestycji w reklamę. Z tego względu zarządzanie kampanią Google Ads warto powierzyć wyspecjalizowanej agencji, która będzie w stanie wykorzystać pełen potencjał systemu reklamowego.

Reklama w Google od profesjonalistów

Agencja Artefakt posiada prestiżowy status Partnera Google Premium, co potwierdza wysoką jakość kampanii AdWords prowadzonych przez naszych specjalistów oraz ich aktualną wiedzę ekspercką. Działamy w branży SEM od ponad 10 lat, dzięki czemu zdobyliśmy doświadczenie w prowadzeniu kampanii w wielu różnorodnych branżach. Reklamy Google Ads mogą wyadawać się proste do skonfigurowania i prowadzenia, ale w rzeczywistości wymagają dużej wiedzy na temat ustawień i funkcjonowania systemu.

Współpraca z agencją Artefakt

Klienci naszej agencji wraz z rozpoczęciem współpracy otrzymują kontakt do indywidualnego opiekuna swojej kampanii AdWords, z którym wspólnie ustalają cele kampanii. Opiekun monitoruje na bieżąco wskaźniki kampanii reklamowej i optymalizuje ją, tak aby przyniosła jak najlepsze efekty dla Klienta.