Wzrosty

Magazyn Internet Maker zaliczył nas do najlepszych polskich firm SEO

statystyki

Bardzo wysokie oceny klientów w badaniach Millward Brown

diament Forbesa

Magazyn Forbes docenił nasz dynamiczny wzrost przyznając Diament Forbesa

Działamy od 2005 roku. Zatrudniamy 74 specjalistów. Obsługujemy ponad 1000 firm. Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Partnera Google, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych docenili redaktorzy Magazynu Internet, uznając Artefakt za jedną z najlepszych polskich firm SEO.

„Po raz kolejny agencja notuje świetne wyniki badań; jest numerem trzy pod względem client service; na wymiarach szczegółowych zwraca uwagę świetna ocena value for money i długofalowych rozwiązań.”

Raport specjalny – Agencje interaktywne
Media & Marketing Polska 2019
Kantar Millward Brown

„Potwierdzam, że ze zleconych prac Artefakt Sp. z o.o. wywiązywał się należycie, terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dostarczonymi przez Zamawiającego wytycznymi.”

Monika Dyląg-Sajór
Dyrektor Departamentu Komunikacji Zewnętrznej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

„Polecamy firmę Artefakt Sp. z o.o. jako sprawdzonego oraz profesjonalnego partnera do współpracy przy długoterminowych projektach.”

Piotr Lubowski
Dyrektor Departamentu Marketingu
GETIN Leasing SA

7 najważniejszych pytań, które warto zadać firmie SEOTAKNIE
1Czy agencja stosuje systemy wymiany linków (SWL) lub inne zabronione metody? 
2Czy agencja oferuje wyłącznie wyszukiwane frazy? 
3Czy proponuje krótki okres wypowiedzenia? 
4Czy zapewnia indywidualnego opiekuna – specjalistę SEO? 
5Czy klient otrzymuje wgląd w codzienne statystyki pozycji? 
6Czy agencja prowadzi kampanie AdWords, bannerowe, YouTube, Facebook? 
7Czy w agencji są zatrudnieni analitycy webowi i copywriterzy? 

Jak pozycjonować stronę?

Wiele właścicieli stron internetowych zastanawia się jak skutecznie pozycjonować swój serwis w wyszukiwarce. Ze względu na to, że pozycjonowanie staje się coraz bardziej skomplikowane i coraz więcej firm z niego korzysta, warto powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji SEO. Firma pozycjonująca śledzi najnowsze trendy w Google, posiada dostęp do profesjonalnych narzędzi oraz dysponuje wiedzą i doświadczeniem specjalistów, którzy zajmowali się już wieloma serwisami. Dzięki temu nie marnuje czasu na działania nieefektywne czy niebezpieczne. Natomiast nieumiejętne samodzielne pozycjonowanie może skończyć się bowiem nawet karą od Google. Jak wygląda więc proces pozycjonowania?

Proces pozycjonowania

Przed rozpoczęciem usługi wykonywana jest przez naszych specjalistów analiza branży klienta, która pozwala wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania. Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną wycenę uwzględniającą konkretne słowa kluczowe i ich konkurencyjność.

Następnie wykonujemy audyt serwisu i optymalizację do potrzeb wyszukiwarki Google. Po szczegółowej analizie strony, agencja pozycjonująca tworzy raport opisujący zalecane działania mające na celu zoptymalizowanie serwisu.

Po wykonaniu tych czynności, agencja rozpoczyna właściwe pozycjonowanie, czyli buduje odpowiedni profil linków prowadzących do strony. W Artefakt stosujemy wyłącznie bezpieczne metody linkowania, co zapewnia bezpieczeństwo pozycjonowanych domen.