Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Określenie grupy docelowej strony www może pomóc w dostosowaniu treści i oferty na stronie do oczekiwań potencjalnych klientów. Sprawdź, jak przeanalizować użytkowników Twojej strony i wyodrębnić odpowiednie grupy docelowe.
Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage
Jeśli nie ma Cię na Facebooku - nie istniejesz. Chyba każdy marketingowiec słyszał już to stwierdzenie. Jednak posiadanie strony na FB nie jest równoznaczne z sukcesem. W social mediach łatwo jest popełnić błąd i zrazić do siebie klientów. Sprawdź, jakich błędów się wystrzegać.
Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie?
Pisanie treści na nową stronę może się wydawać ciężkim zadaniem, szczególnie jeśli nie rozplanujemy sobie pracy. W artykule podpowiadamy, na jakie pytania odpowiedzieć sobie zanim przystąpimy do pisania i jak napisać teksty pomocne użytkownikom i wspierające pozycjonowanie.
Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania
Panel informacyjny w Google Analytics pomaga zebrać na jednej stronie wszystkie najważniejsze dla właściciela witryny statystyki. To spora oszczędność czasu dla osób, które nie są biegłe w obsłudze całego narzędzia, a potrzebują łatwego dostępu do konkretnych wskaźników.