Sylwia Jurek
  Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku Informatyka w biznesie. Pierwsze kroki w SEO postawiła już na studiach biorąc udział w programie "Staże na Start" organizowanym przez Uniwersytet Ekonomiczny. Staż na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. SEO oraz Content Marketingu zapoczątkował w niej pasję do pozycjonowania stron internetowych. Aktualnie jako Młodszy Specjalista wspiera w codziennych zadaniach specjalistów [...]
Łukasz Kuchta
    Absolwent Historii na Uniwersytecie Wrocławskim, pasjonat sportu. Od ponad 10 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Dlaczego SEO? Dlatego, że każdy dzień w tej pracy to nowe wyzwania i brak monotonii. Aktualnie zajmuje się projektami, które wspomagają optymalizacje stron internetowych Klientów Artefaktu. Prywatnie fan gier komputerowych oraz książek fantasy. Aktywnie uprawia badmintona, uczestnicząc [...]
Łukasz Szczepankowski
    Od czasów szkolnych interesuje się tematyką marketingu i reklamy. Doświadczenie zdobywał podczas pięcioletniej pracy w agencji interaktywnej we Wrocławiu. W pozycjonowaniu najbardziej podoba mu się mnogość podejść i rozwiązań w działaniach. Prywatnie pasjonat kinematografii (i wszelkich związanych z nią danych i faktów), geopolityki oraz organizator koncertów.
Julia Radełczyk
    Ukończyła filologię rosyjską na specjalizacji Językoznawstwo na UWr. Do pracy w marketingu zachęciły ją studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym, dzięki którym zdobyła wiedzę w zakresie reklamy i sprzedaży. W wolnym czasie uwielbia czytać kryminały (nie tylko rosyjskie ;) ) i zwiedzać miejsca słynące z dobrego jedzenia.
Piotr Jawień
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Kilka lat związany ze szkolnictwem wyższym. W swoich badaniach środowiskowych wykorzystywał techniki GPS/GIS. Przez wszystkie lata pracy na Uniwersytecie Wrocławskim łączył zagadnienia dziedziny informatyki i nowych technologii z badaniami biologicznymi. Wieloletnie zamiłowanie do informatyki doprowadziło do tego, że pojawił się w Artefakt. Lata pracy z projektami naukowymi i w laboratorium nauczyły go [...]

Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta SEO będzie wspierała dział SEO w codziennych działaniach w zakresie optymalizacji serwisów www…

Paweł Reder
    Każdy dzień zaczyna z entuzjazmem i uśmiechem na ustach. Od ponad 8 lat zdobywa doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Jako doradca zawsze wysłucha potrzeb klienta i pomoże podjąć najlepszą możliwą decyzję. Prywatnie pasjonat praktycznej psychologi, aktywnego spędzania czasu i podróżowania. Uwielbia sport, w szczególności sporty walki i różne formy pracy nad własnym ciałem. [...]
Miłosz Fryzeł
  Ukończył socjologię na specjalizacji Badanie Rynku na Uniwersytecie Wrocławskim. Pierwsze kroki w SEO stawiał tuż po zakończeniu studiów, kiedy jako stażysta odpowiadał za przygotowanie treści copywriterskich i zaplecza linków. W Artefakcie pracuje od początku 2019 roku. Zaczynał od wsparcia zespołu SEO w bieżących zadaniach i projektach. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem strategii pozycjonowania dla klientów [...]
Joanna Ufnowska
  Absolwentka Politechniki Gdańskiej, którą ukończyła, uzyskując tytuł inżyniera automatyki i robotyki. Dawniej instruktorka robotyki LEGO i nauczycielka programowania w Scratchu, dzisiaj swoje techniczne zacięcie wykorzystuje do zgłębiania tajników pozycjonowania stron internetowych. W SEO najbardziej podoba się jej konieczność ciągłego rozwoju i brak monotonii. Nastawiona na działanie – zawsze na sto procent i w zgodzie [...]
Olaf Przybylski
    Ukończył studia inżynierskie i magisterskie na Politechnice Wrocławskiej. Od zawsze interesuje się tematyką związaną z internetem i marketingiem. Hobbystycznie tworzy strony internetowe i programuje. Dzięki temu ma okazję poznawać od podstaw czynniki wpływające na SEO. Do każdego problemu podchodzi analitycznie, lubi wiedzieć, co działa i dlaczego. Szuka optymalnych rozwiązań. W SEO najbardziej podobają [...]