min
min
Google testuje nowy wygląd sitelinks w wynikach wyszukiwania. Linki do podstron będą zamieszczone w boksach na obracającej się karuzeli. Dzięki prostokątnym przyciskom zdecydowanie łatwiej będzie trafić w interesujący odnośnik.
min
Google obserwuje wzrost zapytań o hotele i sposób komunikacji z urządzeń mobilnych. Podążając za trendami amerykański gigant przygotowuje aktualizację wyszukiwarki hoteli, narzędzie do śledzenia ofert biletów lotniczych oraz dołączenie etykiety DEAL przy adresach URL z korzystną ofertą.
min
Google testuje nowy produkt, który przez amerykańskich internautów został nazwany Google Posts. W wynikach wyszukiwania pojawiają się wizytówki firm i osób publicznych, które w czasie rzeczywistym publikują informacje skierowane do internautów. Czy Google Posts zastąpi Google Plus?
min
Prowadząc działalność w branży e-commerce, warto zadbać o widoczność firmy w internecie. Konkurencja w handlu elektronicznym jest na tyle duża, że bez działań marketingowych nie wyróżnimy się spośród rywali, co nie pozwoli nam zrealizować zakładanych celów i konwersji.
min
W aplikacji mobilnej Google Maps wprowadzone zostały zmiany, które ułatwią wyznaczanie trasy. Aktualnie można wprowadzić kilka punktów docelowych, dzięki czemu możemy określić, przez jakie miejsca chcemy przejechać lub gdzie chcemy się zatrzymać.
min
Specjaliści SEO będą musieli zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, czyli pojawieniem się reklamy w Local Pack. Zmniejszenie liczby lokalnych wyników organicznych z 3 na 2 wymusi podejmowanie skuteczniejszych działań tak, aby znaleźć się na mapkach Google.
min
W Google Analytics będzie pojawiać się jeszcze więcej powiadomień o naruszeniu zasad bezpieczeństwa. Warto także kontrolować komunikaty w Google Search Console, dzięki którym dowiemy się o ataku hakerskim na naszą stronę.
min
Dysponując niskim budżetem, należy bardzo dokładnie przemyśleć strategię pozycjonowania, aby była ona skuteczna. Posiadając ograniczone środki finansowe, także można osiągnąć ponadprzeciętne efekty, wpływające na wzrost konwersji.
min
Prowadzenie bloga firmowego wpływa na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa w sieci, ale także może wspomagać pozycjonowanie stron. Bloga możemy prowadzić w katalogu lub w subdomenie. Co powinniśmy wybrać? Jakie wady i zalety wiążą się z każdą z tych opcji?