Prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań w Keyword Plannerze - Blog Artefakt

Nowości w Keyword Plannerze: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań

20.10.2016 / SEM
Słowa kluczowe

Reklamodawcy mogą już przetestować, jak działają prognozy skuteczności w planerze słów kluczowych i sprawdzić, czy np. zmiany stawek w prowadzonych kampaniach reklamowych będą miały wpływ na wyniki i konwersję. Z kolei przed rozpoczęciem nowej kampanii skorzystanie z trendów liczby wyszukań pomoże dobrać słowa kluczowe, które przyczynią się do zwiększenia skuteczności działań reklamowych.

 

Wprowadzaj zmiany, by podnieść efektywność kampanii

Po zalogowaniu do panelu AdWords i wybraniu narzędzia Keyword Planner pojawi się standardowe okno z opcjami, wśród których znajdziemy prognozy skuteczności. Aby z nich skorzystać, musimy posiadać aktywną kampanię reklamową.

 

Planer słów kluczowych

Możemy wybrać, czy chcemy, aby planer słów kluczowych pokazał nam prognozy skuteczności dla całej kampanii czy poszczególnych słów kluczowych. Po dokonaniu wyboru zobaczymy, jak zmieni się efektywność działań reklamowych, jeśli dokonamy kilku zmian.

Prognozy skuteczności

W prognozach skuteczności możemy przekonać się, jak będą zmieniały się koszty kampanii, kliknięcia oraz wyświetlenia w zależności wysokości stawki. Być może okaże się, że niewielkie podwyższenie wydatków na reklamę przyczyni się do znacznego wzrostu konwersji.

Z kolei trendy liczby wyszukań pokazują przeciętną miesięczną liczbę wyszukań dla wybranych przez nas fraz w podziale na rodzaje urządzeń oraz lokalizacje.

Trendy liczby wyszukań

Nowe opcje w Keyword Plannerze pozwalają także na sprawdzenie, jaka będzie skuteczność naszej kampanii, jeśli wprowadzimy nowe słowa kluczowe. Prognozy skuteczności oraz trendy liczby wyszukań umożliwiają zwiększenie efektywności działań marketingowych.

 

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...