Nowe raporty atrybucji w AdWords - Blog Artefakt

Nowe raporty atrybucji w AdWords

/ SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Coraz częściej reklamodawcy chcą weryfikować, które z reklam przynoszą największą konwersję. W analizowaniu skuteczności działań reklamowych pomaga AdWords, wdrażając nowe raporty atrybucji pozwalające śledzić ścieżki konwersji na różnych urządzeniach.

 

Atrybucja na różnych urządzeniach – 3 nowe raporty

Według obserwacji Google’a sześciu na dziesięciu użytkowników rozpoczyna proces zakupowy na jednym urządzeniu, a kończy na innym. W AdWords zostaną w najbliższym czasie wdrożone 3 nowe raporty atrybucji, aby reklamodawcy mogli śledzić ścieżki internautów prowadzące do konwersji. W panelu pojawi się:

  • Raport Urządzenia – dowiemy się, jaka była liczba konwersji na poszczególnych urządzeniach z podziałem na urządzenia, na których użytkownik wszedł w interakcję z reklamami,
  • Raport Urządzenia wspomagające – tutaj sprawdzimy liczbę konwersji z ostatniego kliknięcia oraz liczbę konwersji wspieranych kliknięciami dla kolejnych urządzeń,
  • Raport Ścieżki urządzeń – przeanalizujemy konwersje według najczęstszych ścieżek pomiędzy urządzeniami, które przechodzą internauci, np. desktop – mobile.

Konwersja wspomagana

Źródło: https://adwords.googleblog.com/2016/07/new-cross-device-attribution-reports-and-benchmarks.html

Raporty pojawią się w nowej sekcji w panelu AdWords, która dopiero zostanie wdrożona w ciągu najbliższych tygodni.

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...