Nowe raporty atrybucji w AdWords - Blog Artefakt

Nowe raporty atrybucji w AdWords

02.08.2016 / SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Coraz częściej reklamodawcy chcą weryfikować, które z reklam przynoszą największą konwersję. W analizowaniu skuteczności działań reklamowych pomaga AdWords, wdrażając nowe raporty atrybucji pozwalające śledzić ścieżki konwersji na różnych urządzeniach.

 

Atrybucja na różnych urządzeniach – 3 nowe raporty

Według obserwacji Google’a sześciu na dziesięciu użytkowników rozpoczyna proces zakupowy na jednym urządzeniu, a kończy na innym. W AdWords zostaną w najbliższym czasie wdrożone 3 nowe raporty atrybucji, aby reklamodawcy mogli śledzić ścieżki internautów prowadzące do konwersji. W panelu pojawi się:

  • Raport Urządzenia – dowiemy się, jaka była liczba konwersji na poszczególnych urządzeniach z podziałem na urządzenia, na których użytkownik wszedł w interakcję z reklamami,
  • Raport Urządzenia wspomagające – tutaj sprawdzimy liczbę konwersji z ostatniego kliknięcia oraz liczbę konwersji wspieranych kliknięciami dla kolejnych urządzeń,
  • Raport Ścieżki urządzeń – przeanalizujemy konwersje według najczęstszych ścieżek pomiędzy urządzeniami, które przechodzą internauci, np. desktop – mobile.

Konwersja wspomagana

Źródło: https://adwords.googleblog.com/2016/07/new-cross-device-attribution-reports-and-benchmarks.html

Raporty pojawią się w nowej sekcji w panelu AdWords, która dopiero zostanie wdrożona w ciągu najbliższych tygodni.

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...