Redesign panelu AdWords na kontach reklamodawców - Blog Artefakt

Google udostępnia nowy design panelu AdWords kolejnym użytkownikom

10.08.2016 / SEM
Google Adwords system reklamowy

Na przyjazny urządzeniom mobilnym interfejs AdWords czeka większość reklamodawców. Zapowiadane zmiany mają ułatwić przygotowywanie kampanii reklamowych oraz weryfikowanie efektywności prowadzonych działań. W ubiegłym tygodniu kolejni użytkownicy zobaczyli na swoich kontach nowy wygląd panelu.

Redesign AdWords dostępny dla kolejnych użytkowników

Już od marca bieżącego roku reklamodawcy czekają na nowy wygląd panelu AdWords, który według zapewnień Google ułatwi tworzenie kampanii za pomocą urządzeń mobilnych. Interfejs ma zawierać o wiele więcej kafelkowych przycisków, które usprawnią pracę nad reklamami na mobile devices.

We wtorek Yatin Mulay na swoim koncie na Twitterze podzielił się informacją, że w jego koncie AdWords pojawił się nowy interfejs. Mulay nie ukrywał zaskoczenia, ponieważ Google nie informowało o udostępnieniu redesignu kolejnym użytkownikom.

Nowy wygląd AdWords

Źródło: https://twitter.com/abilitydesigns/status/763073823080079360

Portal searchengineland.com uzyskał potwierdzenie od przedstawiciela Google, że nowy design został udostępniony kolejnym użytkownikom. Na jakiej zasadzie wybrano reklamodawców, którzy mogą już zapoznać się z nowym wyglądem? Niestety, nie wiadomo. My wciąż czekamy na możliwość testowania zmodyfikowanego interfejsu.

Choć ostatnio dużo się dzieje w AdWords – wprowadzone zostały dłuższe reklamy testowe, funkcjonalności Keyword Plannera zostają ograniczone dla najbardziej aktywnych reklamodawców – redesign panelu przyniesie jedynie zmianę wyglądu i łatwiejszy dostęp do tworzenia i weryfikacji kampanii reklamowych. Opcje i możliwości promocyjne nie zostaną ograniczone.

 

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...