Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista
04.03.2021
czas czytania: 5
min
Analityka
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.
Co to jest podcast i dlaczego warto go nagrywać?
31.03.2020 (aktualizacja 03.03.2021)
czas czytania: 5
min
SEM
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować klientów. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć.
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?
02.03.2021
czas czytania: 5
min
Analityka
SEO
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?
26.02.2021
czas czytania: 5
min
EPR
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.
Jak działa social selling?
22.02.2021
czas czytania: 5
min
EPR
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?
17.02.2021
czas czytania: 5
min
EPR
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?
16.02.2021
czas czytania: 5
min
SEO
Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?
12.02.2021
czas czytania: 5
min
EPR
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej…
Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?
12.02.2021
czas czytania: 5
min
EPR
Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.
Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?
29.01.2021
czas czytania: 5
min
EPR
SEO
ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.