promocja psychologa w internecie

Psycholog w roli eksperta. Jak promować działalność w internecie?

czas czytania: 5

min

Współcześni psychologowie, podobnie jak przedstawiciele innych zawodów, mogą promować swoją działalność w internecie. Nieocenione okażą się w tym przypadku content marketing oraz pozycjonowanie.

google maps

Google Maps – co to jest i jak może pomóc twojej firmie

czas czytania: 6

min

Choć pozycjonowanie na ogół utożsamiamy przede wszystkim z wyszukiwarką, Mapy Google tak naprawdę niosą za sobą równie wielki potencjał dla Twojego biznesu! Poznaj tajniki widoczności w Google Maps i przekonaj się, dlaczego Twoja firma na tym skorzysta!

fbclid parametr

Jak wykluczyć (usunąć) parametr Facebook fbclid z danych Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics? Podpowiadamy, jak to zrobić.

kryzysy social media

Jak przetrwać kryzys w social mediach?

czas czytania: 5

min

Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też, jak zapobiegać burzom w internecie.

koszty operacyjne e-commerce

Dropshipping – sklep internetowy bez magazynu. Proste prowadzenie działalności w e-commerce

czas czytania: 5

min

Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym. Omawiamy najważniejsze wady i zalety tego modelu e-commerce.

strona internetowa www

CMS, czyli system zarządzania treścią

czas czytania: 5

min

CMS, czyli system zarządzania treścią, umożliwia tworzenie oraz modyfikację zawartości strony internetowej. Nie wymaga od użytkownika znajomości zasad programowania.

promocja lokalnego biznesu instagram

Promocja lokalnego biznesu na Instagramie. Jak robić to dobrze?

czas czytania: 5

min

Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą sobie z angażowaniem społeczności, a my podpowiemy Ci, jak robić to skutecznie.

instalacja Google Analytics

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

czas czytania: 5

min

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

8 wskazówek, jak wybrać idealną nazwę domeny

czas czytania: 5

min

Jak wybrać nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Czy słowa kluczowe w domenie wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania? Sprawdź 8 porad dotyczących nazwy witryny internetowej.

duplikacja tresci

Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media

czas czytania: 5

min

Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!

reklama dewelopera w AdWords

Kampanie Google AdWords (Ads) dla deweloperów – jak skutecznie reklamować inwestycje mieszkaniowe?

czas czytania: 5

min

Kampanie Google Ads to narzędzie, które umożliwia skuteczne reklamowanie inwestycji mieszkaniowych w internecie. Przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto się kierować przy tworzeniu reklamy dewelopera w AdWords.

blog firmowy

Inspiracje i ciekawe pomysły na teksty na bloga firmowego – 8 narzędzi

czas czytania: 5

min

Internet oferuje szeroki zasób pomysłów na artykuły blogowe. Warto korzystać z dostępnych narzędzi online, aby szybko znaleźć nowe inspiracje. Podpowiadamy 8 przydatnych rozwiązań!

klątwa wiedzy co to jest

Klątwa wiedzy – największy wróg internetowych przedsiębiorców

czas czytania: 5

min

Używanie zbyt specjalistycznego słownictwa może negatywnie wpłynąć na sprzedaż produktu i usługi. W jaki sposób? Przeczytaj nasz krótki poradnik.

panel Google AdWords

CTR – Click Through Rate

czas czytania: 5

min

Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Jest stosowany np. w kampaniach reklamowych Google Adwords.

klocki dla dziecka

Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment?

czas czytania: 5

min

Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym.

analityka internetowa e-commerce

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

czas czytania: 5

min

Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym.

udostępnianie facebook ads agencji

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku

czas czytania: 5

min

Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!

google analitycs 4

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

czas czytania: 5

min

Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4.

Google

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony 

czas czytania: 5

min

Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www.

work life balance a praca zdalna

Jak osiągnąć work-life balance na home office? 13 wskazówek zdalnych copywriterów

czas czytania: 5

min

Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów wykonujących obowiązki w zaciszu domowego biura.

planowanie wpisów facebook

Dlaczego i jak planować posty na Facebooku? Obsługa Creator Studio

czas czytania: 5

min

Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage’a? Koniecznie wypróbuj Creator Studio, której obsługę objaśniamy w naszym wpisie!

ROI działań marketingowych

Jak mierzyć ROI działań marketingowych?

czas czytania: 5

min

Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media.

trener personalny okładka

Reklama trenera personalnego w Internecie

czas czytania: 7

min

Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.

marketing relacji

Budowanie relacji z klientem za pomocą content marketingu

czas czytania: 9

min

Angażujące treści i spersonalizowany przekaz to terminy, które od dość dawna dominują w marketingowej dyskusji. Jak marketing relacji wygląda jednak w praktyce oraz dlaczego warto postawić na budowanie silnej i lojalnej bazy odbiorców? Przekonajmy się!