min
min
Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.
min
Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki?
min
Na specjalne zaproszenie Google Inc., jako jedna z trzech firm z Polski, uczestniczyliśmy w konferencji All Stars Summit. Partnerzy Google z całego świata spotkali się w dniach 27-28 sierpnia, w głównej siedzibie firmy – Googleplex, w słonecznej Kalifornii. Artefakt dumnie reprezentował Wojtek Skrętkowicz – Kierownik Działu Marketingu.
min
Pracę naszej firmy można zobaczyć na filmie przygotowanym na zlecenie PARP i opublikowanym na stronie web.gov.pl. Film przedstawia m.in. przygotowany przez Artefakt portal budowlany Projektoskop.pl i był prezentowany na targach Cebit 2013 w Hanowerze. Projekt Projektoskop był finalistą konkursu na Innowacyjna e-uslugę.
min
Błażej Miernikiewicz, prezes zarządu agencji Artefakt, wystąpił jako prelegent podczas Dnia Eksporterów Internetowej Rewolucji Bez Granic. W prezentacji omówione zostały działania dla firmy transportowej Logintrans, która dzięki prawidłowo prowadzonej kampanii internetowej zdobyła pozycję lidera na europejskim rynku i uruchomiła pięć zagranicznych oddziałów.