min
min
Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link – building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.
min
Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.
min
M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!
min
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
min
Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra?
min
Programiści i specjaliści SEO powinni ze sobą współpracować nad tworzeniem strony www. Inny sposób myślenia webdeveloperów oraz pozycjonerów sprawia, że pojawiają się liczne spięcia i kłótnie. O co najczęściej toczą boje specjaliści?
min
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.
min
Od teraz możesz sprawdzić, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do obsługi przez urządzenia mobilne. Żyjemy w czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami i tabletami. Ważne jest, aby witryny były dostosowane do potrzeb klientów. Co trzeba zrobić, aby strona była mobile-frendly?
min
Czy reklamy na YouTube są kosztowne? Co potrzeba do nakręcenia reklamy? Czy na pewno reklamy w YouTube są dla mnie? Obecność na YT umożliwia dotarcie do 9-milionowej rzeszy unikalnych odbiorców, a to już może mieć znaczenie dla rozwoju naszego biznesu.