promocja gabinetu dentystycznego

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie – pozycjonowanie, social media i AdWords

czas czytania: 5

min

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie wymaga kompleksowego podejścia – inwestycji w reklamy AdWords, pozycjonowanie, social media marketing. Ważna jest także obecność na portalach branżowych.

urządzenia mobilne

Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?

czas czytania: 5

min

Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.

formularz kontaktowy rodo

Formularz kontaktowy zgodny z RODO

czas czytania: 5

min

Dostosowujesz swoją stronę do RODO? Sprawdź, jak przygotować formularz kontaktowy wraz ze zgodami na przetwarzanie danych osobowych!

archetypy marki

Czym są archetypy brandu?

czas czytania: 5

min

Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów brandu i zmierz się z określeniem charakteru swojej firmy!

facebook ads

Promocja w social media: jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku krok po kroku?

czas czytania: 5

min

Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję na Facebooku. Promuj się skutecznie w Facebook Ads!

pozycjonowanie SEO

Jak zmienić stronę internetową, jej wygląd, domenę, CMS bez krzywdy dla SEO?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad zmianą nazwy domeny, systemu CMS, a może tylko wyglądu strony www? Sprawdź, jak przeprowadzić migrację bez krzywdy dla SEO!

web design uslugi it

Jak reklamować usługi informatyczne? Strona internetowa podstawą promocji

czas czytania: 5

min

Funkcjonalna strona internetowa to doskonała wizytówka dla firm z branży IT, ponieważ pozwala zaprezentować umiejętności zespołu. O jakie elementy witryny należy szczególnie zadbać?

Analityka wyszukiwania

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.

Google Mobile

Jak dodać stronę do Google? 5 prostych sposobów

czas czytania: 5

min

Nową domenę należy dodać do zaindeksowania, aby znalazła się wśród innych serwisów w wynikach wyszukiwania. Jak to zrobić? Sprawdź 5 sposobów na dodanie strony do Google.

urządzenie agd

Sklep internetowy AGD i RTV – 9 elementów serwisu sprzyjających udanym zakupom

czas czytania: 5

min

Klienci sklepów z branży RTV/AGD niezwykle często dokonują zakupów przez internet. O jakie elementy serwisu należy zadbać, aby skłonić odwiedzających do transakcji? Prezentujemy 9 wskazówek.

marketing internetowy

Psychologia w marketingu: 6 największych błędów marketingowców

czas czytania: 5

min

Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak konsumenci. Poznaj 6 podstawowych błędów poznawczych!

Wyniki wyszukiwania

Indeks wyszukiwarki internetowej

czas czytania: 5

min

Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika.

strona internetowa www

Big data w marketingu online i jej zastosowanie w analizie danych o ruchu na stronie

czas czytania: 5

min

Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat produktów, usług, procesów w firmie. Sprawdź, jak stosować big data w przypadku strony www!

content marketing okładka

Content marketing a copywriting – czym są i czym się od siebie różnią? 

czas czytania: 8

min

Content marketing często utożsamiany jest z copywritingiem – taki skrót myślowy przydarza się nawet doświadczonym specjalistom. Tak naprawdę jednak między tymi pojęciami jest tyle samo różnic, co podobieństw. W praktyce natomiast jedno wynika z drugiego. Przekonaj się, jak skutecznie rozpoznawać poszczególne obszary digital marketingu!

psychologia kolorów w marketingu

Jak wybrać kolory na stronę internetową? Psychologia kolorów w marketingu

czas czytania: 5

min

Poszukujesz inspiracji, w jakich kolorach ubarwić swoją stronę internetową? Koniecznie poznaj psychologiczne znaczenie poszczególnych barw, aby zachęcić klientów do konwersji na stronie!

narzędzia marketingowe

Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search) – nieoceniona pomoc w automatyzacji kampanii Google Ads

czas czytania: 5

min

Jeśli posiadasz duży sklep i chcesz promować wiele produktów, skorzystaj ze wsparcia platformy Google Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search).

promocja usług dietetycznych

Promocja usług dietetycznych w internecie – zaspokój wilczy apetyt na nowych klientów!

czas czytania: 5

min

Promocja gabinetu dietetycznego w internecie to przejrzysta strona internetowa, skorzystanie z usługi pozycjonowania, reklam AdWords oraz social media marketing.

duplikacja tresci

Wewnętrzna duplikacja treści – 9 metod na eliminację internal duplicate content

czas czytania: 5

min

Wewnętrzna duplikacja wpływa negatywnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Istnieje kilka rodzajów duplicate content. Przedstawiamy 9 sposób, które pomogą je wykryć i wyeliminować.

PageRank

PageRank

czas czytania: 5

min

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.

e-sklepy

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

czas czytania: 5

min

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.

marketing dialogowy okładka

Marketing dialogowy – czym jest i jak wykorzystywać go w biznesie?

czas czytania: 9

min

Poznaj korzyści interakcji z odbiorcami! Marketing dialogowy pozwoli Ci zamienić osoby, które po prostu zakupiły twoje produkty, w lojalnych i zaangażowanych klientów, którzy będą do Ciebie wracać. Dowiedz się, jak stworzyć strategię dialogową dla własnej marki.

zwiększanie ruchu organicznego

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek

czas czytania: 5

min

Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!

optymalizacja grafiki

Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!

pozycjonowanie vs. reklamy Google

6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!