web design uslugi it

Jak reklamować usługi informatyczne? Strona internetowa podstawą promocji

czas czytania: 5

min

Funkcjonalna strona internetowa to doskonała wizytówka dla firm z branży IT, ponieważ pozwala zaprezentować umiejętności zespołu. O jakie elementy witryny należy szczególnie zadbać?

Analityka wyszukiwania

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.

Google Mobile

Jak dodać stronę do Google? 5 prostych sposobów

czas czytania: 5

min

Nową domenę należy dodać do zaindeksowania, aby znalazła się wśród innych serwisów w wynikach wyszukiwania. Jak to zrobić? Sprawdź 5 sposobów na dodanie strony do Google.

urządzenie agd

Sklep internetowy AGD i RTV – 9 elementów serwisu sprzyjających udanym zakupom

czas czytania: 5

min

Klienci sklepów z branży RTV/AGD niezwykle często dokonują zakupów przez internet. O jakie elementy serwisu należy zadbać, aby skłonić odwiedzających do transakcji? Prezentujemy 9 wskazówek.

marketing internetowy

Psychologia w marketingu: 6 największych błędów marketingowców

czas czytania: 5

min

Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak konsumenci. Poznaj 6 podstawowych błędów poznawczych!

Wyniki wyszukiwania

Indeks wyszukiwarki internetowej

czas czytania: 5

min

Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika.

strona internetowa www

Big data w marketingu online i jej zastosowanie w analizie danych o ruchu na stronie

czas czytania: 5

min

Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat produktów, usług, procesów w firmie. Sprawdź, jak stosować big data w przypadku strony www!

content marketing okładka

Content marketing a copywriting – czym są i czym się od siebie różnią? 

czas czytania: 8

min

Content marketing często utożsamiany jest z copywritingiem – taki skrót myślowy przydarza się nawet doświadczonym specjalistom. Tak naprawdę jednak między tymi pojęciami jest tyle samo różnic, co podobieństw. W praktyce natomiast jedno wynika z drugiego. Przekonaj się, jak skutecznie rozpoznawać poszczególne obszary digital marketingu!

psychologia kolorów w marketingu

Jak wybrać kolory na stronę internetową? Psychologia kolorów w marketingu

czas czytania: 5

min

Poszukujesz inspiracji, w jakich kolorach ubarwić swoją stronę internetową? Koniecznie poznaj psychologiczne znaczenie poszczególnych barw, aby zachęcić klientów do konwersji na stronie!

narzędzia marketingowe

Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search) – nieoceniona pomoc w automatyzacji kampanii Google Ads

czas czytania: 5

min

Jeśli posiadasz duży sklep i chcesz promować wiele produktów, skorzystaj ze wsparcia platformy Google Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search).

promocja usług dietetycznych

Promocja usług dietetycznych w internecie – zaspokój wilczy apetyt na nowych klientów!

czas czytania: 5

min

Promocja gabinetu dietetycznego w internecie to przejrzysta strona internetowa, skorzystanie z usługi pozycjonowania, reklam AdWords oraz social media marketing.

duplikacja tresci

Wewnętrzna duplikacja treści – 9 metod na eliminację internal duplicate content

czas czytania: 5

min

Wewnętrzna duplikacja wpływa negatywnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Istnieje kilka rodzajów duplicate content. Przedstawiamy 9 sposób, które pomogą je wykryć i wyeliminować.

PageRank

PageRank

czas czytania: 5

min

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.

e-sklepy

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

czas czytania: 5

min

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.

marketing dialogowy okładka

Marketing dialogowy – czym jest i jak wykorzystywać go w biznesie?

czas czytania: 9

min

Poznaj korzyści interakcji z odbiorcami! Marketing dialogowy pozwoli Ci zamienić osoby, które po prostu zakupiły twoje produkty, w lojalnych i zaangażowanych klientów, którzy będą do Ciebie wracać. Dowiedz się, jak stworzyć strategię dialogową dla własnej marki.

zwiększanie ruchu organicznego

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek

czas czytania: 5

min

Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!

optymalizacja grafiki

Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!

pozycjonowanie vs. reklamy Google

6 powodów, dlaczego firma SEO nie może zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!

tagowanie

Google Tag Manager – narzędzie dla marketingowców do wprowadzania zmian w kodzie strony

czas czytania: 5

min

Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące.

regulamin zwrotu produktów

Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?

czas czytania: 5

min

Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.

laptop pozycjonowanie

Czy kanibalizacja słów kluczowych szkodzi Twojej stronie?

czas czytania: 5

min

Kanibalizacja słów kluczowych utrudnia pozycjonowanie strony internetowej i generowanie konwersji. Sprawdź, jak ją wykryć i wyeliminować.

prawa autorskie zdjęć w social media

Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne?

czas czytania: 5

min

Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.

jak przenieść biznes do sieci

Jak szybko przenieść swój biznes do sieci? Przykłady działań online dla branż stacjonarnych

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak szybko przenieść biznes do sieci oraz jakie działania online można podejmować, prowadząc firmę o charakterze działalności stacjonarnej.

social media instagram

Social media w branży fashion – 5 działań, które zainteresują odbiorców

czas czytania: 5

min

Marki modowe prowadzą aktywne kampanie na Facebooku i Instagramie, aby zbudować wokół siebie społeczność zaangażowanych odbiorców. Prezentujemy 5 inspirujących działań w mediach społecznościowych.