min
min
Funkcjonalna strona internetowa to doskonała wizytówka dla firm z branży IT, ponieważ pozwala zaprezentować umiejętności zespołu. O jakie elementy witryny należy szczególnie zadbać?
min
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.
min
Nową domenę należy dodać do zaindeksowania, aby znalazła się wśród innych serwisów w wynikach wyszukiwania. Jak to zrobić? Sprawdź 5 sposobów na dodanie strony do Google.
min
Klienci sklepów z branży RTV/AGD niezwykle często dokonują zakupów przez internet. O jakie elementy serwisu należy zadbać, aby skłonić odwiedzających do transakcji? Prezentujemy 9 wskazówek.
min
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak konsumenci. Poznaj 6 podstawowych błędów poznawczych!
min
Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika.
min
Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat produktów, usług, procesów w firmie. Sprawdź, jak stosować big data w przypadku strony www!
min
Content marketing często utożsamiany jest z copywritingiem – taki skrót myślowy przydarza się nawet doświadczonym specjalistom. Tak naprawdę jednak między tymi pojęciami jest tyle samo różnic, co podobieństw. W praktyce natomiast jedno wynika z drugiego. Przekonaj się, jak skutecznie rozpoznawać poszczególne obszary digital marketingu!
min
Poszukujesz inspiracji, w jakich kolorach ubarwić swoją stronę internetową? Koniecznie poznaj psychologiczne znaczenie poszczególnych barw, aby zachęcić klientów do konwersji na stronie!
min
Jeśli posiadasz duży sklep i chcesz promować wiele produktów, skorzystaj ze wsparcia platformy Google Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search).
min
Promocja gabinetu dietetycznego w internecie to przejrzysta strona internetowa, skorzystanie z usługi pozycjonowania, reklam AdWords oraz social media marketing.
min
Wewnętrzna duplikacja wpływa negatywnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Istnieje kilka rodzajów duplicate content. Przedstawiamy 9 sposób, które pomogą je wykryć i wyeliminować.
min
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
min
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.
min
Poznaj korzyści interakcji z odbiorcami! Marketing dialogowy pozwoli Ci zamienić osoby, które po prostu zakupiły twoje produkty, w lojalnych i zaangażowanych klientów, którzy będą do Ciebie wracać. Dowiedz się, jak stworzyć strategię dialogową dla własnej marki.
min
Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!
min
Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!
min
Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!
min
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące.
min
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
min
Kanibalizacja słów kluczowych utrudnia pozycjonowanie strony internetowej i generowanie konwersji. Sprawdź, jak ją wykryć i wyeliminować.
min
Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.
min
Podpowiadamy, jak szybko przenieść biznes do sieci oraz jakie działania online można podejmować, prowadząc firmę o charakterze działalności stacjonarnej.
min
Marki modowe prowadzą aktywne kampanie na Facebooku i Instagramie, aby zbudować wokół siebie społeczność zaangażowanych odbiorców. Prezentujemy 5 inspirujących działań w mediach społecznościowych.