min
min
Wiele osób uważa, że SEO umarło. Czy jest to prawda? SEO cały czas ewoluuje i zmienia się wraz z potrzebami i wymaganiami klientów. Dlaczego utwierdzane jest mylne przekonanie o śmierci SEO, skoro agencje cały czas pracują i walczą o najwyższe pozycje dla swoich klientów?
min
W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google?
min
Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń – tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO.
min
Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników.
min
Google wprowadza nowości w SERP-ach. Dla zapytań lokalnych na mapce zostaną wyświetlone już tylko 3 wyniki z dotychczasowych 7. Ponadto po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy ogólnej (np. mechanik) na mapie będziemy mogli zaobserwować także wyniki lokalne. Jakie konsekwencje spowodują te zmiany?
min
Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!
min
Nasi specjaliści z zakresu pozycjonowania oraz reklam Google AdWords – Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki brali niedawno udział w cyklu konferencji poświęconych zagadnieniom e-marketingu organizowanych przez COMARCH S.A. dla właścicieli i pracowników firm z sektora handlowego (więcej na ten temat przeczytacie w naszym artykule). Wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z bardzo dobrym odbiorem wśród ponad 300 zaproszonych gości, co zaowocowało nowymi, inspirującymi znajomościami i kolejnymi propozycjami współpracy!