min
min
Instagram wprowadził nowy algorytm w news feedzie. Na pojawienie się posta nie ma już wpływu data jego publikacji, a liczba polubień oraz dopasowanie treści do zainteresowań użytkownika. Czy takie zmiany mogą mieć znaczenie dla marketingowców?
min
W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.
min
W optymalizacji współczynnika konwersji doskonale sprawdza się moduł e-commerce Google Analytics. Dzięki temu bezpłatnemu narzędziu przeanalizujesz dane, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność podejmowanych działań.
min
Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.
min
3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się IV Kongres eHandlu. Prezentacja Katarzyny Baranowskiej dotycząca dziesięciu pomysłów na optymalizację kart produktów w e-sklepie spodobała się uczestnikom i została oceniona jako jedno z lepszych wystąpień tegorocznego Kongresu.
min
Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.
min
Accelerated Mobile Pages to standard, który ma umożliwić skrócenie czasu ładowania strony na urządzeniach mobilnych. Google pracuje nad tą technologią od października ubiegłego roku . 24 lutego w mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiły się pierwsze serwisy, które wdrożyły AMP.