min
min
Już niedługo konwersje na różnych urządzeniach zostaną automatycznie przeniesione do kolumny wszystkich konwersji w panelu AdWords. Dzięki temu łatwiejsza stanie się analiza efektywności kampanii reklamowych.
min
W AdWords pojawiła się nowa funkcjonalność: rozszerzenia cen. Przy reklamach tekstowych w mobilnych wynikach wyszukiwania pojawią się ceny usług lub produktów sprzedawanych przez reklamodawców. Price extensions wyświetla się tylko przy pierwszym linku sponsorowanym.
min
Google testuje nowy wygląd sitelinks w wynikach wyszukiwania. Linki do podstron będą zamieszczone w boksach na obracającej się karuzeli. Dzięki prostokątnym przyciskom zdecydowanie łatwiej będzie trafić w interesujący odnośnik.
min
Co robią nasi pracownicy w wolnym czasie? Na przykład piszą powieści kryminalne! Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest debiutancka powieść Joanny Bagrij pt. Oddech Śmierci.
min
Po raz kolejny otrzymaliśmy zaproszenie na konferencję organizowaną przez Google. Eksperci AdWords doradzali, jak prowadzić kampanie reklamowe. A w roli prelegenta wystąpił również Prezes Błażej Miernikiewicz, zachęcając do inwestowania w SEO i SEM.
min
Google obserwuje wzrost zapytań o hotele i sposób komunikacji z urządzeń mobilnych. Podążając za trendami amerykański gigant przygotowuje aktualizację wyszukiwarki hoteli, narzędzie do śledzenia ofert biletów lotniczych oraz dołączenie etykiety DEAL przy adresach URL z korzystną ofertą.
min
30 czerwca i 1 lipca uczestniczyliśmy w Google Partners CEE Agency Day w Atenach. Wzięliśmy udział w licznych wykładach i prelekcjach, zawarliśmy nowe kontakty biznesowe, a także dowiedzieliśmy się, że jesteśmy jedyną agencją w Polsce ze wszystkimi 5 specjalizacjami Google Partners!
min
Google testuje nowy produkt, który przez amerykańskich internautów został nazwany Google Posts. W wynikach wyszukiwania pojawiają się wizytówki firm i osób publicznych, które w czasie rzeczywistym publikują informacje skierowane do internautów. Czy Google Posts zastąpi Google Plus?
min
Prowadząc działalność w branży e-commerce, warto zadbać o widoczność firmy w internecie. Konkurencja w handlu elektronicznym jest na tyle duża, że bez działań marketingowych nie wyróżnimy się spośród rywali, co nie pozwoli nam zrealizować zakładanych celów i konwersji.