min
min
W Search Console pojawił się Raport na temat widoczności reklam, dzięki któremu możemy zweryfikować, czy tworzone przez nas treści reklamowe są zgodne ze Standardami lepszych reklam i promowane w przeglądarce Google Chrome.
min
Chcesz zwiększyć swoje zyski ze strony internetowej? Przeprowadź test A/B i sprawdź, jakie zmiany na stronie sprawią, że użytkownicy będą chętniej wybierać Twoją ofertę. Pomoże Ci w tym Google Optimize. Dzięki niemu zrobisz test A/B bez konieczności angażowania działu IT!
min
Google przygląda się artykułom sponsorowanym i partnerskim, w których umieszczane są linki. Jeśli tworzysz treści niskiej jakości i w nich osadzasz odnośnik do swojego serwisu, możesz paść ofiarą algorytmu Google. Stawiaj tylko na merytoryczną treść!
min
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
min
W panelu AdWords możemy skorzystać z podpowiedzi dotyczących stawek reklam. Google wskaże nam, ile powinnyśmy zapłacić, aby wyświetlić się na pierwszej stronie, nad wynikami organicznymi albo na pierwszym miejscu wśród linków sponsorowanych.