Ustalanie strategii

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

czas czytania: 5

min

AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.

jak pozycjonowac hotel

Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps

czas czytania: 5

min

Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.

google search console

Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych

czas czytania: 5

min

Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować – pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.

Co to jest geolokalizacja?

Geolokalizacja

czas czytania: 5

min

Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.

optymalizacja plików pdf pod seo

Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?

czas czytania: 5

min

Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki.

metatagi

Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?

czas czytania: 5

min

Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.

Wyszukiwarka internetowa Google

SEM

czas czytania: 5

min

SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.

Telefony komórkowe

AMP – Accelerated Mobile Pages

czas czytania: 5

min

Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.

Podobni odbiorcy w sieci reklamowej

Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords

czas czytania: 5

min

AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.

pozycjonowanie stron internetowych

Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni

czas czytania: 5

min

Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?

optymalizacja strony pod wyszukiwarkę

SEO – definicja i opis

czas czytania: 5

min

Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?

Publikacja zdjęć w internecie

Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty

czas czytania: 5

min

Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.

Artefakt Google Maps

Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?

czas czytania: 5

min

W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma?

seo techniczne

O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?

czas czytania: 5

min

Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL?

Prawo UE a Google

Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie

czas czytania: 5

min

Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.

Co to jest linkowanie?

Linkowanie wewnętrzne

czas czytania: 5

min

Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.

Publikacja zdjęć w internecie

Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki

czas czytania: 5

min

Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.

emotikony emoji

Emoji wracają do wyników wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".

optymalizacja strony pod wyszukiwarkę

5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?

czas czytania: 5

min

Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!

Anchor tekst

Anchor text

czas czytania: 5

min

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.

pozycjonowanie stron internetowych

Landing Page

czas czytania: 5

min

Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.

Prawo UE a Google

Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej

czas czytania: 5

min

Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji?

Wyszukiwarka internetowa Google

Pozycjonowanie

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie strony to działania podejmowane w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznemu SEO serwis ma szansę uzyskać stabilną pozycję w wyszukiwarce.

pozycjonowanie apteki

Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?

czas czytania: 5

min

Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!