min
min
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
min
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
min
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować – pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
min
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
min
Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki.
min
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
min
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
min
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
min
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
min
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
min
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
min
Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.
min
W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma?
min
Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL?
min
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
min
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
min
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.
min
Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".
min
Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
min
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
min
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
min
Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji?
min
Pozycjonowanie strony to działania podejmowane w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznemu SEO serwis ma szansę uzyskać stabilną pozycję w wyszukiwarce.
min
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!