min
min
W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw.
min
Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek.
min
Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów.
min
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO.
min
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii.
min
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera.
min
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie restauracji. Przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak zwiększyć widoczność lokalu gastronomicznego w sieci.
min
Googlowska wtyczka do przeglądarki Chrome – Lighthouse to narzędzie pomagające przeprowadzić podstawowy audyt strony internetowej. Nowym modułem jest SEO Audit, sprawdzający optymalizację serwisu.
min
Rel=”publisher” i rel=”author” to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.
min
Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.
min
Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?
min
Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.
min
Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.
min
Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.
min
Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage’u.
min
Narzędzie Test My Site pomoże Ci zoptymalizować mobilną wersję strony. Dzięki aplikacji sprawdzisz, jaki procent użytkowników zatrzymałbyś na stronie, gdybyś poprawił czas ładowania strony.
min
Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.
min
Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy – w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!
min
Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing!
min
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek!
min
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.
min
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!
min
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.
min
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!