social media ads

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

czas czytania: 6

min

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?

customer experience

Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe

czas czytania: 6

min

Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu.

event konferencja

21. Targi eHandlu

czas czytania: 4

min

Targi to świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę. Sprawdź jak przebiegła 21. edycja Targów eHandlu!

praca seo

Jak zostać specjalistą SEO? Mini poradnik

czas czytania: 7

min

Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!

wyszukiwarka google

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

czas czytania: 5

min

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.

Projektowanie stron internetowych

Kontroler w Zend Framework

czas czytania: 5

min

Praca z nowoczesnymi narzędziami ułatwia prowadzenie i optymalizację serwisu internetowego. Do takiego oprogramowania można zaliczyć Zend Framework.

social media

10 trendów w social mediach w 2022 roku

czas czytania: 8

min

Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku.

google-partner

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium

czas czytania: 5

min

Dołączyliśmy do grona 3% najlepszych firm, które specjalizują się m.in. w reklamach płatnych. Sprawdź jakie warunki musieliśmy spełnić, aby otrzymać status Google Premier Partner!

zakupy-na-social-mediach

Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna?

czas czytania: 5

min

Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy.

podsumowanie-seo

Trendy SEO na 2022 rok i podsumowanie 2021 roku

czas czytania: 5

min

Jakie istotne zmiany w pozycjonowaniu zaszły w 2021 roku? Co wydarzy się w 2022 roku w SEO? Zobacz podsumowanie naszego eksperta Karola Wilczyńskiego.

media-społecznościowe-2021

Najpopularniejsze media społecznościowe w 2021 roku

czas czytania: 5

min

Jakie media społecznościowe byly popularne w 2021 roku? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy warto inwestować w każdy kanał społecznościowy?

corinne-kutz-tMI2_-r5Nfo-unsplash (1)

Jak liczby wpływają na perswazję w treściach?

czas czytania: 5

min

1,3,10… czy liczby mają znaczenie? Owszem! Sprawdź w jaki sposób wykorzystać potencjał liczb, aby poprawić jakość swoich wpisów.

Projekt bez tytułu

By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa

czas czytania: 2

min

Święta w tym roku były magiczne.. zobacz do jakiej akcji dołączyliśmy w tym roku!

co-to-jest-kryptoreklama

Kryptoreklama – czym jest i dlaczego należy się jej wystrzegać?

czas czytania: 5

min

Szeptanki, fałszywe opinie, kryptoreklama – z tym ostatnio walczy UOKiK. Jak oznaczyć reklamę w sieci? Dlaczego kryporeklama jest negatywnym zjawiskiem w sieci? Odpowiadamy.

meta title zmiany algorytmu 2021

Zmiany w wyświetlaniu meta title – aktualizacja algorytmu 2021

czas czytania: 5

min

Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy zmiana meta title znacząco wpłynie na pozycjonowanie? Odpowiadamy.

naturalne linki, stategia linkowania

Link baiting – co to jest i jakie przynosi korzyści w pozycjonowaniu?

czas czytania: 5

min

Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na pozyskiwanie darmowych linków do swojej strony.

clickbait co to jest, przykłady

Clickbait – co to jest? Czym różni się dobry clickbait od złego clickbaitu?

czas czytania: 5

min

Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów? Podpowiadamy.

kiedy-publikowac-social-media (1)

Kiedy publikować w mediach społecznościowych w 2021 roku?

czas czytania: 5

min

Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na LinkedIn? Czy istnieje najlepsza pora na publikację w mediach społecznościowych? Podpowiadamy.

zmiana strony internetowej

Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej, czyli historia o tym, jak nie stracić

czas czytania: 5

min

Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że tak! Kliknij i zobacz nasz case study…

sxo marketing

SXO – czym jest search experience optimization?

czas czytania: 5

min

SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.

lejek sprzedażowy, lejek marketingowy

Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?

czas czytania: 5

min

Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?

marketing-rekomendacyjny

Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?

czas czytania: 5

min

Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.

promocja mechaników samochodowych

Dobra internetowa reklama warsztatu samochodowego

czas czytania: 5

min

Prowadząc warsztat samochodowy, warto reklamować swoje usługi w internecie. Postaw na pozycjonowanie, reklamy AdWords, social media marketing i obecność w portalach branżowych.

NAP pozycjonowanie lokalne

Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

czas czytania: 5

min

NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności?