min
min
Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku marki.
min
Marketing kontekstowy to rodzaj marketingu „tu i teraz”. Sprawdź czym się charakteryzuje oraz czy możesz go zastosować w swoim biznesie.
min
Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.
min
Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!
min
NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.
min
Sprawdź czym jest Platforma Whitepress oraz przekonaj się jaki ma wpływ na SEO.
min
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
min
Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.
min
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
min
Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.
min
Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.
min
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
min
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko – Google Doodles!
min
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
min
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.
min
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
min
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono – 6 kapeluszy myślowych.
min
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.
min
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.
min
W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.
min
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
min
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.
min
Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów.
min
Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu.