5-sil-portera

Metoda 5 sił Portera. Klucz do sukcesu w e-commerce

czas czytania: 6

min

5 sił Portera – jak możesz je wykorzystać w analizie swojego biznesu? Przeczytaj artykuł!

favicon-wplyw-na-strone

Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?

czas czytania: 6

min

Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!

Artefakt Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!

blog-artefakt

Reklama kawiarni w Internecie

czas czytania: 8

min

Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!

pozycjonowanie stron internetowych

Jak stworzyć przyjazne adresy URL?

czas czytania: 5

min

Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!

seo-google-news

Google News – czym jest i jak dodać tam swoją stronę

czas czytania: 7

min

Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!

analiza-biznesu

PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST

czas czytania: 4

min

Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.

traffic-decay-definicja

Czym jest traffic decay, czyli jak chronić się przed zanikiem ruchu na stronie?

czas czytania: 7

min

Żywotność strony dzieli się średnio na 5 etapów. Sprawdź na jakim etapie są Twoje najważniejsze podstrony i zwalcz traffic decay!

zalety-ugc

Czym jest UGC i jak można je wykorzystać

czas czytania: 4

min

Czym jest user generated content? Istnieje wiele sposobów na to, jak zaangażować klientów. Jak to zrobić w przypadku Twojej marki?

lojalnosc-klientow

Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!

czas czytania: 5

min

Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!

po-co-jest-newsletter

Newsletter – co powinieneś o nim wiedzieć

czas czytania: 5

min

Newsletter możesz wykorzystać, aby utrzymać relację ze swoim klientem lub przekazać informacje o kodzie rabatowym. Przeczytaj jak wykorzystać potencjał e-mail marketingu.

komunikacja-w-biznesie

Jak ważna jest mowa ciała?

czas czytania: 6

min

Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej postawy biznesowej!

kontrowersja-w-reklamie

Kontrowersja – czym jest i jak wpływa na marketing

czas czytania: 6

min

Czym jest shockadvertising? Jakie tematy zaliczają się do reklamy kontrowersyjnej? Przeczytaj!

reklama-google

Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads

czas czytania: 5

min

Zautomatyzowany przekaz reklamowy – czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!

jak-projektowac-strone

Dobre praktyki UX – jak zaprojektować stronę zgodnie z zasadami UX

czas czytania: 6

min

Strona www to jeden z najważniejszych touchpointów z Klientem. Zadbaj o to, aby była funkcjonalna. Przeczytaj porady!

seo-narzedzia

Analiza konkurencji w SEO – dlaczego warto i jak ją wykonać

czas czytania: 5

min

Poznaj narzędzia, które pomogą Ci w optymalizacji strony internetowej.

jak-wybrac-kolor-dla-marki

Kolory marki – czy są aż tak ważne

czas czytania: 9

min

Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.

service-design

Service design, czyli jak projektować innowacyjne usługi

czas czytania: 5

min

Ścieżka zakupów klientów to aspekt coraz częściej analizowany w firmach. Przeczytaj czym jest i dlaczego jest ważny!

okladka-post

Przepis na stronę produktową, czyli jak przedstawiać produkty w sklepie internetowym

czas czytania: 6

min

Jak przedstawić swój produkt w sklepie internetowym? Zobacz, co radzi nasza Specjalistka!

accessibility-co-to

Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

czas czytania: 6

min

Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym jest dostępność cyfrowa.

algorytm-google

Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne?

czas czytania: 6

min

Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź!

artykul-sponsorowany

Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć

czas czytania: 6

min

Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać? Przeczytaj w tym artykule!

main-navigation

Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?

czas czytania: 6

min

Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne.

social media marketing

Pozycjonowanie wizerunkowe receptą na negatywne opinie w sieci

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SERM pozwala ochronić wizerunek firmy w internecie. Kampania polega na usuwaniu negatywnych opinii oraz na pozycjonowaniu wartościowych materiałów, do których powinni trafić użytkownicy.