19.10.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności | autor: Artefakt

Łukasz Wiatr prelegentem na CRASH Mondays

Łukasz Wiatr prelegentem na CRASH Mondays
19 października we wrocławskim Hard Rock Cafe odbyła się 11 edycja CRASH Mondays. Wśród zaproszonych prelegentów był także Łukasz Wiatr – Junior Content Specialist w naszej agencji. Łukasz wystąpił z prelekcją „Jak tworzyć content dla nietypowych branż?”. Oprócz Łukasza swój punkt widzenia przedstawił Michał Kasprzyk z agencji  Cleverhearted Showrunners, Izabela Rott z agencji Wills Integrated oraz Joanna Rychel z Unity Group.

Crash Mondays

Crash Mondays to branżowy meet up, na którym marketingowa teoria zderzana jest z doświadczeniem praktyków. Jak sama nazwa wskazuje, spotkania odbywają się zawsze w poniedziałki. Organizowane raz w miesiącu, a każde wydarzenie to inny temat. Można wziąć w nim udział nie tylko we Wrocławiu, ale także w Krakowie, Warszawie oraz Gdyni.

Pomysłodawczyniami tego formatu są Ania Ledwoń-Blacha z agencji More Bananas oraz Anka Armatys. Wrocławską założycielką jest Agnieszka Zagrobelna, wraz z którą w zespole są Katarzyna Krupicka, Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska. Event jest kierowany do marketingowców, freelancerów, PRowców, pracowników agencji marketingowych/kreatywnych, ale przede wszystkim do pasjonatów szeroko pojętego marketingu niezależnie od wykształcenia, doświadczenia i zajmowanego stanowiska.

Prelekcja Łukasza Wiatra

Tematem przewodnim październikowego CRASH Mondays był content marketing, dlatego nie mogło zabraknąć nas w roli eksperta! Łukasz Wiatr z zespołu Content Marketingu wystąpił z prezentacją pt. „Jak tworzyć content dla nietypowych branż?”. Na wstępie podkreślił bardzo ważną rzecz, o której twórcy contentu często zapominają: podczas tworzenia treści trzeba cały czas pamiętać o ścieżce użytkownika, zgodnie ze schematem poniżej.

 

Mamy niewiele czasu, aby zainteresować odbiorcę naszymi treściami. Jest to tylko kilka sekund, dlatego kluczowe jest odpowiednie dopasowanie contentu do etapu drogi klienta, by móc przekonać go do pożądanego działania.

Łukasz podzielił się z publicznością swoimi sprawdzonymi wskazówkami, które przydają się podczas tworzenia contentu dla nietypowych branż. Są to:

  • netnografia bardzo dobre poznanie grupy docelowej,
  • urozmaicone formy contentu – nie tylko grafika/zdjęcie!
  • wykorzystywanie sezonowości i panujących trendów,
  • podążanie za użytkownikiem jego ścieżką zakupową
  • oraz klucz do sukcesu, czyli empatia.

Zobacz: Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać

Podsumowanie

CRASH Mondays to świetna okazja do wymiany doświadczeń i wiedzy, ale także do poszerzania sieci kontaktów. Uczestnicy wydarzenia mają możliwość nie tylko wysłuchania zaproszonych ekspertów, ale także wzięcia udziału w konkursach i wygrania np. książek od wydawnictwa SQN, Karakter czy Onepress lub magazynów sprawny.marketing. Partnerem wydarzenia jest także RocketJobs, którzy są współorganizatorami kolejnego konkursu. W nim do wygrania są bluzy sygnowane ich logo. 

Bardzo dziękujemy organizatorom za zaproszenie, a uczestnikom za świetną atmosferę! Za miesiąc wrocławska edycja CRASH Mondays obchodzi pierwsze urodziny, dlatego już teraz zapraszamy wszystkich do świętowania. Szczegóły pojawią się niebawem na stronie na Facebooku organizatora.  

fot. Bartłomiej Śliwa IG: /ba_sliwy/

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt