Konferencję rozpoczął prezes Artefaktu – Błażej Miernikiewicz, wprowadzając gości w temat aktualnych trendów w marketingu internetowym. O najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej i jej możliwościach sprzedażowych opowiadał Wojciech Skrętkowicz – kierownik działu marketingu. Wystąpienie Wojtka uzupełnił Marcin Wolnicki, który wyjaśnił gościom zasady działania remarketingu dynamicznego. Katarzyna Baranowska zaprezentowała aktualny temat content marketingu i wpływu tych działań na wizerunek firmy nie tylko w wyszukiwarce Google. Kierownik działu PR – Izabela Wójcik przedstawiła skuteczne przykłady angażowania konsumentów w mediach społecznościowych, a na koniec, Piotr Pokrzywa wprowadził wszystkich w temat atrybucji konwersji w Google Analytics. Oprócz wystąpień pracowników Artefakt goście mieli okazję posłuchać wystąpienia Katarzyny Pokryszki z firmy Google, która przedstawiła temat świata wieloekranowego.
Pomiędzy poszczególnymi prelekcjami, na spokojnie i przy kawie mieliśmy okazję bliżej poznać gości, uczestników i organizatorów konferencji. Mogliśmy omówić bardziej szczegółowe kwestie czy odpowiedzieć na pytania, które pojawiły się podczas prezentacji a na ich dokładne omówienie nie wystarczyło czasu. Dziękujemy wszystkim za udział w tym wydarzeniu!