Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
24.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym jest dostępność cyfrowa.
Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne?
23.03.2023
czas czytania: 6
min
SEO
Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź!
Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć
17.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać? Przeczytaj w tym artykule!
Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?
16.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne.
Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować?
27.02.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Chatboty to przejaw sztucznej inteligencji. Sprawdź jak działają i jaki mają wpływ na Twój biznes.
Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR
21.02.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku marki.
Context marketing – czym jest marketing kontekstowy i dlaczego ma znaczenie
06.02.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Marketing kontekstowy to rodzaj marketingu „tu i teraz”. Sprawdź czym się charakteryzuje oraz czy możesz go zastosować w swoim biznesie.
Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice
30.01.2023
czas czytania: 6
min
Analityka
Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.
Public relations? Zwróćmy na niego uwagę
30.01.2023
czas czytania: 4
min
EPR
Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!
Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać?
25.01.2023
czas czytania: 6
min
EPR
NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.