marketing internetowy, pozycjonowanie stron www
Wyślij zapytanie

O firmie

Cel i Misja firmy
Misją firmy Artefakt jest zapewnienie stronom internetowym szeroko pojętej promocji w Internecie. Dlatego stworzyliśmy kompleksową ofertę obejmującą najwydajniejsze i najbardziej ekonomiczne techniki: pozycjonowanie, optymalizację, ePR, reklamę kontekstową. Naszym celem jest dostarczanie naszym klientom uniwersalnych narzędzi do skutecznej promocji przedsięwzięć internetowych.
Historia firmy
Rejestracja firmy Artefakt nastąpiła w 2005 r.
Zakres działalności
Obecnie podstawowe obszary działania Artefakt.pl to:
  1. Pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach
  2. Prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem linków sponsorowanych Google Adwords
  3. Projektowanie i wdrażanie serwisów internetowych opartych o systemy zarządzania treścią (CMS)
  4. Kompleksowe wsparcie działalności sklepów internetowych
  5. Usługi doradcze związane z promocją internetową
  6. Audyty użyteczności stron internetowych i pozycjonowania
Ludzie
Artefakt.pl świadczy swoje usługi wykorzystując szerokie doświadczenie kierownictwa firmy i pracowników. Artefakt zatrudnia 50 osób, które wiedzą jakie działania należy przeprowadzić, aby serwis internetowy generował znaczące ilości nowych zamówień, sprzedaż czy też popularyzował markę. Nasz zespół służy pomocą, wyjaśniając wszelkie wątpliwości i umożliwiając klientom wybór usług najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
Założyciel Artefakt Marcin Deręgowski, swoją przygodę z Internetem rozpoczął w 1995 roku pracując w firmie Infonet, która była pierwszym, komercyjnym dostawcą Internetu na Dolnym Śląsku. Infonet współpracował z Politechniką Wrocławską, Uniwersytetem Wrocławskim i Wrocławskim Centrum Sieciowo-Superkomputerowym. Dzięki temu pierwsze kroki w sieci mógł stawiać pod okiem najlepszych m.in.:Jarosława Kurowskiego, Tomasza Surmacza, Rashada Al-Yawir. Marcin Deręgowski rozwijał umiejętności marketingowe w INCOM S.A. - jednej z największych w Polsce firm z branży IT, gdzie w latach 2002-2005 był odpowiedzialny w całości za zasoby internetowe.
Marcin Deręgowski jest uznanym autorytetem w środowisku SEO. Wielokrotnie prowadził prezentacje na konferencjach i szkoleniach w zakresie SEO. Na branżowych forach można znaleźć wiele jego porad sygnowanych nickiem MRTN.
Prezes zarządu firmy Błażej Miernikiewicz pełnił funkcję dyrektora marketingu w największych dolnośląskich spółkach branży IT: JTT Computer SA (1999 - 2004) oraz Incom S.A. (2004 - 2007), gdzie był odpowiedzialny za całość działań marketingowych, w tym m.in. za promocję marki ADAX (jednej z najpopularniejszych marek komputerów w Polsce) i wprowadzenie na rynek marki Incore (materiały eksploatacyjne do drukarek i akcesoria komputerowe). Zarządzał kampaniami marketingowymi kierowanymi do resellerów IT takich marek jak: AMD, Microsoft, Samsung, LG, Hyundai, Seagate, SONY. Był pomysłodawcą i organizatorem Incom Forum - największej konferencji dla resellerów IT w Polsce. Był też współtwórcą systemów e-commerce oraz programów lojalnościowych. W latach 1999 - 2002 pełnił tez funkcję rzecznika prasowego JTT Computer. Błażej Miernikiewicz posiada certyfikat Google Advertising Professional.
 

Artefakt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 5

NIP 899-27-49-307
Regon 022291931
KRS 0000486593
Numer rachunku bankowego 65 1240 6292 1111 0010 5508 0845

Nasz team

Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informację o cookie.